AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei! Når en av mine venner liker/kommenterer et bilde til en person, dukker dette opp i newsfeeden min. Jeg vil helst ikke noe sånt dukker opp på newsfeeden til noen av mine face-venner, når jeg gjør det samme - hvordan skjule denne aktiviteten? Anonym poster: aa2760e01043ee2ac6349fba7e3e9227
Vulpes Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Dette lurer jeg også på. Jeg liker masse teite bilder i sammenheng med konkurranser, og synes litt synd på vennene mine om de hele tiden må få oppdateringer om at jeg liker ditt og datt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Dette lurer jeg også på! Håper noen vet:) Anonym poster: aadd5d4a4ae1f6cae5b2eae381f65ecd
RockPaperScissor Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Kommer helt an på innstillingene til vedkommende som poster bildet/statusen som du liker. Er det et offentlig bilde, vil alle se det. Men er det kun ment for hans/hennes venner, vil det ikke dukke opp i feeden til dine venner (så sant de ikke er venner med vedkommende).
TMB Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Du kan ikke skjule det selv. Men andre kan gå inn på profilen din og velge at slike hendelser skal skjules for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå