Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mars 2004 #21 Del Skrevet 21. mars 2004 AHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #22 Del Skrevet 21. mars 2004 Tusen takk alle sammen! Det er veldig hyggelig å få så mange forslag. Sunniva er rett og slett et av favorittnavnene våre, og jeg hadde lyst til å finne ut om det lot seg gjøre å finne noen navn som kunne passe på eventuelle søsken (til senere bruk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. mars 2004 #23 Del Skrevet 21. mars 2004 Tanten min har 3 barn som heter: Eirik, Håvard og Sunniva. For meg klinger det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #24 Del Skrevet 21. mars 2004 Sunniva og Helene Sunniva og Elise Sunniva og Maria Sunniva og Alvilde Sunniva og Ulrikke Sunniva og Katinka Sunniva og Kristine Sunniva og Kristoffer Sunniva og Johannes Sunniva og Benjamin Sunniva og Vegard Sunniva og Magnus Sunniva og Eivind Sunniva og Sebastian Sunniva og Viktor Synes i grunn ikke det var noe vanskelig å finne noen som kunne passe sammen. Sunniva er forresten veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå