Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvilke navn synes du passer best sammen med navnet Sunniva? Det hadde vært flott med noen forslag! Jeg trenger både jente- og guttenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Kasper Ruben Simen Nora Dortea Linea Spesielle namn vertfall. Sunniva er litt spessielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Sunniva er et av mine favorittnavn! Solveig Siv Simon Sune (selv om det kanskje er litt vel svensk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Synes forslaget til Seleena var fint: SIMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #5 Del Skrevet 19. mars 2004 Nesten enig... jeg liker Simon veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #6 Del Skrevet 19. mars 2004 Tror kanskje jeg kunne tenke meg et navn med like mange stavelser? Simen blir litt kort og kontant ved siden av Sunniva. Ellers er det et fint navn, men jeg kjenner en skikkelig *#x*#unge som heter det så derfor blir det litt feil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. mars 2004 #7 Del Skrevet 19. mars 2004 Sondre, Scott, eller storm. Alle de synes jeg er fine. ..men de passer jo ikke hvis du vil ha noe med fler stavelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 19. mars 2004 #8 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm Sunniva er så vidt jeg vet et katolsk navn.. (st.Sunniva) kanskje kan det være fint med et annet kristent navn ved siden av Elisabeth, Johanne (eller hva med Årolilja) eller Benedict/Bendik, Johannes, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 19. mars 2004 #9 Del Skrevet 19. mars 2004 Sander Sebastian Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 19. mars 2004 #10 Del Skrevet 19. mars 2004 sammen med navnet? altså 2 navn? sunniva leonora, sunniva aurora, sunniva helene.. sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2004 #11 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg liker Linn Sunniva, jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 19. mars 2004 #12 Del Skrevet 19. mars 2004 Siden det ble spurt etter guttenavn også, antok jeg det var til et par tvillinger der man vet at det blir en jente, og så vet man ikke det andre kjønnet. For man kan vel ikke bruke Sunniva som dobbelt fornavn med et guttanavn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 19. mars 2004 #13 Del Skrevet 19. mars 2004 sunniva & leopold sunniva & matias :klem2: sunniva & nikolai sunniva & samuel :trøste: sunniva & fabian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2004 #14 Del Skrevet 19. mars 2004 Å på den måten..... Sunniva og Sivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. mars 2004 #15 Del Skrevet 19. mars 2004 Tipper at de har en Sunniva fra før og venter en liten til nå men ikke vet kjønnet... Sunniva og Simen synes jeg høres perfekt ut... Sunniva og Susanne funker også tror jeg. Hvis det ikke blir litt for likt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 20. mars 2004 #16 Del Skrevet 20. mars 2004 Sunniva er et utrolig vakkert navn! Hvis det andre navnet også skal starte på s, syns jeg disse passer fint: Sigurd- Utrolig fint og tradisjonsrikt navn Simon Samuel Selma Sarah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. mars 2004 #17 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg tenker alltid på Patric sammen med Sunniva jeg. Vet ikke helt hvorfor, men det er jo irske navn begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 20. mars 2004 #18 Del Skrevet 20. mars 2004 Her er noen gode eksempler på navn som ikke passer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amy Skrevet 20. mars 2004 #19 Del Skrevet 20. mars 2004 Sunniva og William Sunniva og Isak Sunniva og Camilla Sunniva og Emma Sunniva og Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 20. mars 2004 #20 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg tenker alltid på Patric sammen med Sunniva jeg. Vet ikke helt hvorfor, men det er jo irske navn begge to. Kan det være fordi du har lest "Røvet av vikingene" og "Flukten fra vikingene" av Torill Thorstad Hauger? Der heter hovedpersonene, som ganske riktig er irske, Sunniva og Patric :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå