magnhild Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Eller hva jeg nå skal kalle de for. Jeg holder på å lage en ordentlig hjemmesiden i macromedia, men synes det tar lang tid. Vil gjerne lage en hjemmeside i mellomtiden. Noen som vet om noen programmer på nett som gjør at jeg kan lage en enkel side med litt bilder mens jeg venter på den jeg lager nå?
Grooo Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 Nei! Du kan bruke hvasomhelst for min del, bare ikke Word!!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Nei! Du kan bruke hvasomhelst for min del' date=' bare ikke Word!!![/quote'] HEHE....helt enig. Vær så snill, word ser helt grusomt ut. Dessuten funker det bare i Explorer. Hmm..Word=Ms-produkt, Exploerer=MS-produkt.....Tilfeldigheter...jo sikkert
Gjest Starya Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 Hvis det er en "privat" side som bare skal brukes til å vise frem bilder o.l. i påvente av den hun for tiden jobber med, så ser jeg ikke problemet i å bruke word. Nei, det er ikke spesielt lekkert, men så er jo spørsmålet om akkurat det var så viktig da.
magnhild Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2004 Jeg er nok litt kresen ja. Så nå lager jeg hjemmeside med macromedia. Og driter i å lage en hjemmeside før den er ferdig... Men den blir fin alstå. Synes jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå