Gå til innhold

hvor lenge skal jeg gidde når han aldri tar insj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en gutt. Vi bor ikke i samme by, så blir mest kontakt på melding og facebook. Han sier han er interessert, men tar aldri kontakt først. Han svarer alltid når jeg sender han melding, og spør tilbake osv, men han tar aldri insj selv.

Hvor lenge skal jeg gidde dette? :sukk:

Føler meg jo skikkelig masete. Selvom vi ikke,øtes så ofte, synes jeg det er hyggelig med meldinger i hverdagen

Anonym poster: 09fb8861e06f3b6a1ee5373cc4cd61e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til ham at du vil gjerne at han tar litt initiativ også for du begynner å føle deg masete. Om han ikke tar deg på ordet og faktisk gjør det så er det bare å gi opp, det kan ikke funke når det er den ene som alltid må ta kontakt først.

• Liker 1
Skrevet

He's just not that into you..

Anonym poster: 73caad57143bccb1763cd49a903f4e4d

• Liker 4
Skrevet

Si til ham at du vil gjerne at han tar litt initiativ også for du begynner å føle deg masete. Om han ikke tar deg på ordet og faktisk gjør det så er det bare å gi opp, det kan ikke funke når det er den ene som alltid må ta kontakt først.

Enig med Flyndrefanten. Det skal ikke gå enveis.

Og med alltid å ta initiativet, lar du ikke ham sjansen til å vise om han virkelig er interessert i deg eller ikke. Kanskje får han ikke tid engang til å kjenne om han er det.

Så det kan bli lite spennende for ham samtidig som dt blir lei deg og lei av det.

Om du ikke orker å si det, kan du for eksempel la være å sende ham meldinger og vente til han gjør det.

Men det kan være flere grunner til at han ikke gjør det :

Du lar ham ikke tid til å savne deg fordi du hver dag eller ikke sjelden nok sender ham noen,

han er blitt vant til at du gjør det og blir lett passiv,

han ønsker ikke (per i dag og av ulike eventuelle grunner) å skrives så ofte, men svarer for å være hyggelig,

han liker å spille å bruke strategier for å få jenter / kvinner til å bli mer interessert i ham, (spesielt mulig om dere er under 25 etter min mening)

han har mye å gjøre i hverdagen og tar ikke tid til å sende deg en melding, og så får han en fra deg.

Skrevet

Takk for svar:)

Nå skal jeg ikke sende han melding, og se om han tar kontakt hvis jeg ikke gjør det. Håper han gjør det da :sjenert:

Jeg har også tenkt tanken at han kanskje ikke er interessert, men tror egentlig ikke dette er tilfelle. Han både sier at han liker meg, og svarer jo alltid med en gang på meldinger. Men fullt mulig at han bare er høflig.

Skrevet

Takk for svar:)

Nå skal jeg ikke sende han melding, og se om han tar kontakt hvis jeg ikke gjør det. Håper han gjør det da :sjenert:

Jeg har også tenkt tanken at han kanskje ikke er interessert, men tror egentlig ikke dette er tilfelle. Han både sier at han liker meg, og svarer jo alltid med en gang på meldinger. Men fullt mulig at han bare er høflig.

Det kan like godt være at han ikke er så interessert som det kan være noe helt annet.

Sjenert også...

Så ikke konkludere for fort om han ikke tar noen initiativ, men hvis du først slutter å sende ham meldinger, kan du veldig gjerne etter en kort stund si til ham hva du ønsker som du ble rådet til, og hvorfor ikke spørre ham på en pen måte (uten å bli masete eller noe) om det er en grunn til at han ikke gjør det.

At han svarer med en gang skal være et godt tegn også.

Jeg har vært i nesten samme situasjon som deg. Min date skrev til meg bare når vi skulle avtale å møtes, dvs en gang per uke. Og jeg orket ikke å sende ham noe, så jeg bare svarte.

En dag etter å ha avtalt skriftlig hvor og når vi skulle møtes (og det skulle være en uke senere fordi jeg ikke hadde mulighet før), skrev jeg at det også var lov å sende meldinger innimellom med et smilfjes. Han svarte at det klart var koselig det.

Fra dagen etter fikk jeg melding bare for å ønske meg god natt, si han tenkte på meg,sende meg et bilde så jeg ikke glemte ham osv. Nå sender jeg ham en melding også når jeg vil, så det er gjensidig.

Men har følelse at det ikke bare var jeg som ikke orket å sende en melding nå og da, men også ham. Han ble til og med romantisk fra den gangen av.

Så kanskje det samme gjelder ham du holder på med :)

Anonym poster: d8c8ea1b2e6c082be68f68e9b820e513

Skrevet

Det som evt. oppfattes som masete er å be han om å ta mer initiativ. Du kan trappe litt ned og se om han tar kontakt. Hvis han ikke tar kontakt, eller ikke ofte nok, så har du egentlig fått svar på det du lurte på.

Skrevet

Hoho det har allerede blitt bedre :fnise:

Jeg på en måte avsluttet samtalen på face tidligere i dag. Så noen timer etterpå sendte han melding med spørsmål og greier:)

Men skal allikevel la han ta litt insj fremover.

Skrevet

Jeg på en måte avsluttet samtalen på face tidligere i dag. Så noen timer etterpå sendte han melding med spørsmål og greier:)

Ikke overdriv da! ;-)

Anonym poster: e93f37a6c527fb7cbe85b596c98be47f

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra!! :) Det var godt å høre!

Men for å vise ham at du liker at han tar insj og at det fører til resultater, bør du ikke være så bestemt på å la ham fortsette å gjøre det. Ellers skal han tro at du har mistet interesse, noe som gjør deg spennende i liten grad, men kjedelig i for stor grad.

Skrevet

Kjempebra!! :) Det var godt å høre!

Men for å vise ham at du liker at han tar insj og at det fører til resultater, bør du ikke være så bestemt på å la ham fortsette å gjøre det. Ellers skal han tro at du har mistet interesse, noe som gjør deg spennende i liten grad, men kjedelig i for stor grad.

Hehe veldig sant.

Nå virker det nesten som han er tankeleser, for han holder samtalen i gang som bare det! Og sparer i på smileyer. Er helt overrasket:)

Skrevet

Når dere har begynt og prate litt så kan du bare komme med en kommentar som "haha, føler at det alltid er jeg som starter samtalene våres :fnise: " Får og gi han et lite hint. Kan også hende at han ikke "tør" og starte samtaler med deg, sann er i så fall jeg. Jeg føler ofte at jeg blir masete, eller at den andre personen ikke liker og prate med meg, så jeg starter sjeldent samtaler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...