AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 vet vi alle er forskjellige, men jeg skulle ønske jeg hadde mer å snakke om, er så stille av meg, har liksom ingenting å snakke om, noen som har et forslag til å bli mer snakkesalig? Anonym poster: bec4d69cf2b9ef6b88f22369c308bd3a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 noen av oss bare er stille og lite pratsomme. jeg skulle gjerne vært litt mer snakkesalig selv, men klarer ikke tvinge meg selv, i hvertfall ikke når jeg ikke har noe på hjertet.... Anonym poster: bb8f577cb7d3a231706403a345fc81dc
Gjest alov Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Les avisa, forskjelige artikler om temaer som kan interessere deg, KG tråder. Du vil lese fakta, andres mening og ha mulighet til å tenke igjennom et tema for så å uttrykke deg om det. Du kan gjerne begynne med å øve deg her på KG Det beste vil først være å lese et emne hvor det allerede er kommet flere svar for å se hva du kan være enig i eller ikke, og så svare.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Skal begynne å øve meg her ja, kjæresten min har alltid mye å snakke om, jeg liksom ingenting, plager meg litt Anonym poster: bec4d69cf2b9ef6b88f22369c308bd3a
dobri123 Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Når jeg ikke har noe å si til min kjære så forteller noenganger jeg om alt det morsomme og rare jeg leser på kg. Tuller ofte med ting som ''Når jeg blir gravid vurderer jeg å suge bensin ganske sent i svangerskapet, eller når vi en gang gifter oss må dine foreldre betale halve bryllupet, ellers svindler de av mine foreldre og da du.. Da slår helvete løs''
HHH Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 dette kan øves på! Jeg er snakkesalig, men kan i selskap med noen mennesker finne meg i en situasjon hvor jeg ikke kommer på NOE å si. Slapp av, og ikke vær så kresen på temaer. Fortelle historier, snakke om et tv program man har sett, fortelle om når man var liten, musikk, noe du så på bussen. Alt mulig kan jo snakkes om:) Finn ut hva du interesserer deg for og snakk om det, både smått og stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå