Gjest lingo Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Kondom er kanskje ikke det beste sånn rent nytelsemessig, men jeg synes det er viktig å beskytte seg for mer enn evnt graviditet når man er sammen med nye partnere. Hva med dere?
Gjest Mannen Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Kommer ann på hva du mener med nye partnere. Er det "one night stands" så ja helt klart. Er det en ny FAST partner, syns jeg det blir for dumt med kondomer for å unngå kjønnssykdommer. Da bør man heller bli enige om å ta en tur til legen sammen og få testet at alt er i odren hos begge parter.
Gjest lingo Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Jeg tenkte ikke på et fast forhold nei. Men jeg vet mange menn har veldig fobi mot kondomer...
Gjest Poirot Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Jeg opplevde at en ONS tok av kondomen uten å si ifra, men jeg merket det. Så gjorde han det faen meg en gang til!!!! :evil:
Piglet Skrevet 19. mars 2004 #5 Skrevet 19. mars 2004 Jeg opplevde at en ONS tok av kondomen uten å si ifra' date=' men jeg merket det. Så gjorde han det faen meg en gang til!!!! :evil:[/quote'] :o Da ville jeg blitt SUR! Jeg er stor tilhenger av kondom, nettopp i forhold til å beskytte seg mot kjønnsykdommer, og jeg synes alt for mange tar ALT for lett på det. Kjæresten og jeg brukte kondom frem til vi begge to hadde blitt testet for kjønnsykdommer. Det negative med kondomer er at det ikke er så spontant og avslappet som sex med annen prevansjon... Piglet
Edmund B Skrevet 20. mars 2004 #6 Skrevet 20. mars 2004 Bruk for guds skyld kondom ved ONS!! Men med fast partner? Uffameg så turn off? Tips til verdens jenter: jenta tar den på! Er enormt lite morsomt å rulle seg over på ryggen og begynne å fikle med kondomen. Hadde en kjæreste en gang som tok den på for meg, med munnen! Det var utrolig bra:)
Gjest Yoni Skrevet 22. mars 2004 #7 Skrevet 22. mars 2004 Bruk for guds skyld kondom ved ONS!! Men med fast partner? Uffameg så turn off? Tips til verdens jenter: jenta tar den på! Er enormt lite morsomt å rulle seg over på ryggen og begynne å fikle med kondomen. Hadde en kjæreste en gang som tok den på for meg' date= med munnen! Det var utrolig bra:) Ikke så turn-off likevel? Jeg synes kondom er greit ved alle anledninger.
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #8 Skrevet 22. mars 2004 Kondom er kanskje ikke det beste sånn rent nytelsemessig' date=' men jeg synes det er viktig å beskytte seg for mer enn evnt graviditet når man er sammen med nye partnere. Hva med dere?[/quote'] Er ikke svaret på det ganske så innlysende? De som mener noe annet er jo komplette idioter.
Donnie Darko Skrevet 22. mars 2004 #9 Skrevet 22. mars 2004 Jeg syns ikke kondom er så ille som folk skal ha det til. Det viktigste er jo at stemningen er bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå