Gå til innhold

Forventet at vi litt stygge er snille?

Anbefalte innlegg

Gjest Maneater
Skrevet

Det slår meg at vi som ikke er klassisk pene kan tillate oss å være bitcher?

Noen som har lignende erfaring?

Selv så tror jeg nok at mange ser på meg som litt stygg i og med at jeg har litt stor nese etc. Jeg er nok det som man kaller styggvakker.

(Mange elsker jo faktisk rødt hår og blå øyne.)

Mannen min kom med en kommentar i det jeg snakket nedlatende om sjefen som forøvrig nettopp har sagt meg opp; at "det kler deg ikke" (å snakke stygt om noen)

Jeg har kommet til samme konklusjon tidligere også at ; Når man er "stygg" så forventer folk at man er ufarlig og snill!

Det synes jeg er litt urettferdig, faktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv så tror jeg nok at mange ser på meg som litt stygg i og med at jeg har litt stor nese etc. Jeg er nok det som man kaller styggvakker.

Mannen min kom med en kommentar i det jeg snakket nedlatende om sjefen som forøvrig nettopp har sagt meg opp; at "det kler deg ikke" (å snakke stygt om noen)

Jeg har kommet til samme konklusjon tidligere også at ; Når man er "stygg" så forventer folk at man er ufarlig og snill!

skulle være ikke kan tillate oss å være bitcher.

Skrevet

(Mange elsker jo faktisk rødt hår og blå øyne).. Haha, for et eksempel!!! Det dummeste jeg har hørt noensinne!!

Jo, jeg har inntrykk av at mange "mindre pene" er ganske frekke faktisk. Mange går i forsvarsposisjon med èn gang noen sier de imot.

Anonym poster: ca508a7d637fae099dfc80048ecb03da

Skrevet

Ingen kler å være en bitch.

• Liker 10
Skrevet

Men i alle dager. For et merkelig resonnement. Nei, sånn tror jeg ikke det er, TS.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ofte sånn at når man ser en mindre pen person, så tenker man: han/hun er sikkert snill da:)

Anonym poster: 6dfe00b1473e3d56302217efcb94db4a

Skrevet

Det er jo ofte sånn at når man ser en mindre pen person, så tenker man: han/hun er sikkert snill da:)

Nei, det gjør man ikke.
  • Liker 3
Skrevet

Ja se der!

En gang var det en kvinnelig kollega som når vi snakket om utseende sa til meg noe som "Du er sikkert snill da" underforstått at jeg ikke er pen.

Skrevet

det kler ingen å være bitcher...

Skrevet

Ja se der!

En gang var det en kvinnelig kollega som når vi snakket om utseende sa til meg noe som "Du er sikkert snill da" underforstått at jeg ikke er pen.

det er i alle fall ikke mitt inntrykk. Synes oftere at det er de mindre pene som er mest bitchy. Du ser vel bare snill ut rett og slett, og det er jo bare positivt.

• Liker 1
Skrevet

Hadde du hatt så mye motgang som meg så hadde du kanskje vært en bitch du også!

Skrevet

Hadde du hatt så mye motgang som meg så hadde du kanskje vært en bitch du også!

jeg skjønner det forsåvidt godt at du snakker stygt om sjefen som sa deg opp, det kunne nok godt jeg ha gjort også.

Skrevet

Kanskje fordi man tenker at om man ikke kan spille så mye på utseende må man ta det igjen i personlighet, for å bli godt likt av andre. Det er vel ofte sånn at folk fokuserer først og fremst på utseende, det som gir førsteinntrykket.

• Liker 1
Skrevet

Når han sier "det kler deg ikke" så tror jeg han sikter til din personlighet, at du akkurat da var en grumsete versjon av deg selv. Tror ikke det har noe med at stygge er snille. Min erfaring er heller motsatt, de stygge er slemme etter et langt liv i forsvarsposisjon, de er vant til å forvente at folk slenger drit og angrep er det beste forsvar. Pene folk er oftere blide og hyggelige, for de har mest erfaring med at andre er vennlige.

• Liker 3
Skrevet

Ja se der!

Det var dumt sagt. Hun burde heller sagt noe om at du er artig å være sammen med, eller et fyrverkeri i senga :)

Mange assosierer at tjukke folk er blide, men det er sannelig langt fra sannheten. Det er isåfall ikke overvekten som gjør dem blid.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har større forventninger til at pene folk er hyggelige, egentlig. Mens stygge folk er så bitre at de ikke gidder å være snille og hyggelige.

(ja, generaliserer)

Gjest Mann 25
Skrevet

Det er mye bitterhel hos dere som regel, så det er heller mottsatt at dere er mer bitchy.

Skrevet

Går ikke den der mer på overvektige mennesker?

Skrevet

Verden er ikke svart og hvit. :)

Synes det er ufattelig rart at så mange er overrasket over hvor hyggelig, snill og grei jeg faktisk er... :vetikke: Er det da ergo - jeg er pen? :wow:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Forventer i utgangspunktet at alle er snille, jeg. Uansett utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...