Spent... Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei, Jeg lurer litt på om vi skal leie inn en DJ til vår bryllupsfest. Festen begynner kl 17, med litt mingel fram til kl. 18. Da begynner vi på en 3-retters middag. Musikken skal begynne etter middag og kaffe/kaker, men når? Er så usikker på hva som er "vanlig"...Jeg vil tro det blir en del taler. Hva betalte dere for musikken? Noen som har hatt DJ?
Spent... Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2013 Dytter denne opp! Ønsker også tips hvis noen av dere selv kun har hatt en minnepenn o.l. med musikk på....
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Har ingen erfaring med DJ men på en bryllupsmesse hørte jeg at vanlig pris var 5-6 000 for en kveld (da gjennom en av de største firmaene som driver med dette). Hos oss startet "fest-musikken" etter kakene var spist, vi hadde band da. Men når gjestene minglet og drakk champagne mens vi var på fotograferingen så hadde vi en fiolinist som spilte klassisk musikk, og under middagen hadde vi taffelmusikk. Synes ofte at det blir så stille under slike middager, så vi hadde Yiruma på spilleliste som stod på lavt i bakgrunnen (og pause under taler selvfølgelig) Anonym poster: b1476e9d9269b3ef22b8352da2708fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå