Gjest Eira Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Ser mange her har en flørt med sin kollega her, å lurer på om noen har erfaring med det samme? Hvordan startet det og utviklet det seg til noe mer? Selv har jeg en veldig god tone med min kollega. Vi snakker godt sammen og kan være både seriøs og ha en artig/ litt køddete tone oss i mellom. Vi utveksler lange blikk, ser etter hverandre ( jeg ser/ føler at han ser på meg, og når blikkene våres møtes, kjenner jeg ilinger i hele meg..) Han oppholder seg mye i nærheten av meg og speiler mitt kroppspråk. Vi sender noe sms, mest med jobbinnhold, men mange smiletegn å noe kompliment for godt arbeid ol. Jeg er selvsagt nysgjerrig på om dette utvikler seg og til hva. Ja det kribler, for jeg vet jo ikke om han tenker det samme som meg
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har erfaringer ja, og de er utelukkende dårlige. Det er kjempegøy helt til det av en eller annen grunn ender. Da er det et mareritt å måtte se fyren på jobb hele tiden. Anonym poster: 1da9f018f9ae358d52487ac1d1e2b65a 1
Gjest Sobril Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Nei, det kunne aldri falle meg inn. Jobb er jobb.
Gjest Toppris Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 (endret) .... Endret 13. september 2013 av Toppris 1
Gjest Bud Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 To kollegaer av meg hadde et forhold, de fikk beskjed om å avbryte greia eller finne seg en annen jobb. Begge sluttet og i slutten av oppsigelsestiden ble det slutt mellom dem...
Ludovica- Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Ja det har jeg. Det er 6 år siden vi ble kjent. Begge var ekstravakter, så vi jobbet ikke sammen hele tiden. Vi ble aldri kjærester, men hadde en "greie" i lang tid. Han er en viktig person i livet mitt og vi har fortsatt kontakt selv om relasjonen har endret seg. 1
Envy Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Har hatt et slags kortvarig dateforhold til en kollega. Det var veldig bra mens det var bra, men nå som han har avsluttet er det dobbelt-kjipt, fordi jeg må se han hele tiden, det blir kleint og det tar lenger tid å komme over han. Vi begynte å holde på på julebordet, så utviklet det seg raskt til å møtes nesten daglig hjemme hos hverandre etter det
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Jepp, har et deilig sexforhold til en kollega som har vart i snart 2 år. Blir til at vi møtes et par ganger i uken tidlig på jobb, og knuller som kaniner før de andre kommer. Er helt sikker på at ingen vet om det. Forholdet dreier seg kun om sex, og vi snakkes ikke noe særlig ellers. Helt uproblematisk for meg som er singel for tiden, men han er i et rimelig sexløst forhold. Kan ta med at vi begge jobber i et stort advokatfirma, og er i slutten av 30-årene. Har stort sett sex på et lite rom som brukes som arkiv, men som har en liten sofa stående. Lever ut litt fantasier, og digger at han som meg blir tent av sexy undertøy (strømper) og at han er utholdende. Vi "glei" ut en gang på en utenlandstiur med jobben, når vi var sammen begge nettene på hotellet vi bodde og knapt sov! Regner med at forholdet vil forbli sånn så lenge vi begge jobber der. Anonym poster: 7ad7c3e482daeeca0c940aa1ccc56bef
Steinar40 Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jepp, har et deilig sexforhold til en kollega som har vart i snart 2 år. Blir til at vi møtes et par ganger i uken tidlig på jobb, og knuller som kaniner før de andre kommer. Er helt sikker på at ingen vet om det. Forholdet dreier seg kun om sex, og vi snakkes ikke noe særlig ellers. Helt uproblematisk for meg som er singel for tiden, men han er i et rimelig sexløst forhold. Kan ta med at vi begge jobber i et stort advokatfirma, og er i slutten av 30-årene. Har stort sett sex på et lite rom som brukes som arkiv, men som har en liten sofa stående. Lever ut litt fantasier, og digger at han som meg blir tent av sexy undertøy (strømper) og at han er utholdende. Vi "glei" ut en gang på en utenlandstiur med jobben, når vi var sammen begge nettene på hotellet vi bodde og knapt sov! Regner med at forholdet vil forbli sånn så lenge vi begge jobber der. Anonym poster: 7ad7c3e482daeeca0c940aa1ccc56bef Høres ut som akkurat hva man kan forvente av advokater hehe Personlig håper jeg at jeg aldri blir så desperat at jeg surrer meg borti noen på jobben. Hjelpe og trøste - da er det dårlig stelt altså! Endret 9. februar 2013 av Steinar40 1
makkapakka Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Jepp lærte den harde leksa med å bli i sammen og bli slutt. Gjør ikke det flere ganger.
Gjest gjettom Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Oh Yes...og det startet sånn som du beskriver. Men endte opp i et følelsesmessig helvete. Aldri mer!!!!
Gjest vilma2000 Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 Vi begynte slik du beskriver og hadde det sånn i mange måneder før vi "helt tilfeldig" endte opp med å se en film hjemme hos han. Jeg hadde lånt firmabilen som han disponerte og leverte den på kveldstid. Han hadde nettopp kjøpt ny leilighet og inviterte meg opp for å se den. Vi så på film og klina hele natten frem til vi plutselig måtte på jobb. To år senere bor vi sammen og venter vårt første barn:) hihihi. Jeg sluttet i jobben da det kun var en ekstrajobb og da kunne jeg like så godt jobbe et annet sted mens jeg studerte. Tror det er lettere å ikke jobbe sammen. 1
Gjest moralens moder Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 Tror i alle fall det er lurt å ha et avklart forhold til hva som skal skje videre hvis dere blir sammen. Det er ugreit å være sammen med en på jobb, og det er veldig ugreit for alle hvis det blir slutt.. Kjenner to kolleger som begynte å ligge sammen mens de begge var gift med familier hjemme. De skilte seg for å bli sammen. Vet ikke hvordan det vil gå når "hvetebrødsdagene" ender, men regner med at det er litt vanskelig at alle på jobb vet at man er sammen og at man begynte forholdet med utroskap...
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #14 Skrevet 10. februar 2013 Jupp, 2 ganger... Hadde ett fint forhold med han første, det varte i litt over 1 år. Når det ble slutt fikk jeg tilbud om å begynne i en helt annen avdeling (ett annet sted) noe jeg takka ja til da det var vanskelig å se han hele tiden på jobb... :-/ (fikk ikke det tilbudet FORDI det ble slutt, bare så det er sagt, men det skjedde i samme periode) Tok ett halvt år, så ble jeg sammen med en gutt i den nye jobben min. ;-) Vi er fortsatt sammen. :-) Anonym poster: 0bda3b84b684cf8624a44407068c2de5 1
Cata Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 Ja. Muligens ikke det smarteste jeg har gjort, men vi holder til i forskjellige avdelinger og ses nesten aldri på jobb, så jeg tok sjansen. Da det ble slutt var det i grunnen veldig greit at vi jobbet såpass langt fra hverandre. Ble heldigvis aldri noe stort drama av det. De få gangene vi møtes på jobb så holder vi oss til det rent jobbmessige, og det gjorde vi også i de to årene forholdet varte. Var i grunnen ikke særlig mye flørt på jobben heller. Tror kanskje han flørtet i starten, men det var så fjernt for meg at jeg skjønte det ikke da .
Lillie Skrevet 10. februar 2013 #16 Skrevet 10. februar 2013 Jeg jobbet nært med en i mange år. Vi hadde veldig god kjemi, og ble ganske gode venner (selv om vi ikke treftes så ofte utenom jobb, stort sett bare på festlige sammenkomster i forbindelse med jobb). Jeg var da i et forhold, så noe mer var helt utelukket (selv om jeg alltid har likt han godt, og i mitt stille sinn kunne tenke at han er en jeg kunne vært sammen med). Så ble det slutt mellom meg og min samboer. Sakte, men sikkert tok kollegaen min og jeg opp litt kontakt igjen (hadde da gått et par år uten å ha så mye kontakt egentlig). Chatta litt på facebook, snakket litt i telefonen. Dro ut og spiste middag, og etter hvert treftes på kveldstid en og annen gang. Det gikk helt fint, men ingen av oss nevnte noe på jobb. Etter hvert så utviklet forholdet seg, og vi kom til det punktet der vi måtte bestemme oss for å satse, eller la det være. Bestemte oss for å satse videre (ikke noe vanskelig valg, kjempeforelska som jeg var). Så da ble det oss to, og har vært det siden I dag jobber vi ikke sammen lenger, dette pga. omstruktureringer på jobben (ikke noe vi valgte selv). Men- jeg synes det er helt greit å ha hver sin arena jobbmessig. Så for meg er det kun utelukkende positivt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #17 Skrevet 10. februar 2013 Jeg hadde et forhold til en jeg jobba sammen med - det var en deltidsjobb ved siden av studier for meg, deltidsjobb for ham også, ikke et sted vi hadde tenkt å bli eller ha karriere. Det var egentlig et ganske bra forhold, vi var ikke kjærester, men hadde det gøy og fint. Men det var til tider vanskelig å jobbe sammen etter at det ble avsluttet, og vi hadde noen "tilbakefall". Tror det bidro til at jeg brukte lang tid på å komme over ham. Dette er en god del år siden Anonym poster: 93603a6998ee26a681224c9a56f7e2cf
Tempus Fugit Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Flørtet litt med en som var da nyansatt i jobben, og på en firmafest en stund senere ble det og litt klining etter noen turer på dansgulvet. Vi tok det rolig videre, og er den dag i dag fremdeles sammen (selv om vi ikke jobber sammen lenger). Jobben tok heldigvis ikke noe "aksjon" på at vi ble kjærester, og det gikk fint og jobbe sammen! Vet om flere som har truffet sin samboer/kone på jobben! Samtidig så må en nok være litt mer forsiktig, og være tidlig klar på hva det er en ser for seg videre!
2shy Skrevet 11. februar 2013 #19 Skrevet 11. februar 2013 Personlig håper jeg at jeg aldri blir så desperat at jeg surrer meg borti noen på jobben. Hjelpe og trøste - da er det dårlig stelt altså! Mange finner kjærligheten på jobb, det har ingenting med desperasjon å gjøre. Jeg har vært samboer med en jeg jobbet med. Det som er viktig er at man skiller privatliv og jobb, og virkelig respekter de grensene. Å ha en "flørt" på jobb spriter bare opp hverdagen. Skal man inngå et mer fysisk forhold og evnt et kjærlighetsforhold, bør man være ganske sikker.
Gjest Knirke Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Ja, har hatt en ONS med en kollega, og sånn ca 5 med en annen... Men i vårt firma er det helt normalt, og alle elsker sladder! Problemet kommer når arbeidsplassen plutselig er et sammensurium av kjærester, ektepar, ekser, rebounds og forsmådde elskere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå