Ciara Skrevet 12. februar 2013 #41 Skrevet 12. februar 2013 Jeg forstår poenget ditt, men jeg vil ikke ha en gave jeg vet han egentlig bare føler seg forpliktet til å gi. Og når jeg lager kake på farsdag er det mest for min egen del (for han gir jo blaffen). Neste år tenker jeg eldstemann er stor nok til å forstå noe av det, og da vil vi heller tegne sammen med ham e.l. Men er morsdag og farsdag så viktig da?
Gjest Riskjeks Skrevet 12. februar 2013 #42 Skrevet 12. februar 2013 Jeg forstår poenget ditt, men jeg vil ikke ha en gave jeg vet han egentlig bare føler seg forpliktet til å gi. Og når jeg lager kake på farsdag er det mest for min egen del (for han gir jo blaffen). Neste år tenker jeg eldstemann er stor nok til å forstå noe av det, og da vil vi heller tegne sammen med ham e.l. Men er morsdag og farsdag så viktig da? For min del er det ikke viktig, du må jo spørre deg selv om du synes det. Siden du synes det er koselig, hadde det vel vært hyggelig om mannen din ønska å glede deg?
Gjest Ellab Skrevet 12. februar 2013 #43 Skrevet 12. februar 2013 Vi samles alle barna og spiser middag hjemme hos mamma og pappa. Gir en liten gave og bare koser oss sammen. Vi ser på det som en mulighet til å samles alle sammen, noe som ikke skjer så ofte etter at vi flyttet ut.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #44 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er mamma selv, men hun er bare 2. Så det blir nok en stund til det kommer noe fra henne. Om det skal være noe, så er det mer enn nok med en ekstra god klem, og kanskje et hjemmelaget kort eller en tegning. Pappaen hennes trenger ikke å stresse med å kjøpe masse greier, men jeg blir selvsagt glad om han husker på det og nevner det. Gaver og slikt trenger jeg ikke, og har sagt fra at jeg ikke ønsker. Til min mamma har jeg gjort samme. Ringer og gratulerer eller drar på besøk og tar med noe godt til kaffen. Ikke stort mer enn det. I år fikk hun en blomsteroppsats, men det var flere grunner enn bare morsdag. Syns det er en fin dag å bruke til å tenke litt ekstra på mammaen sin. Selv om man selvfølgelig skal tenke på hverandre resten av året, så er det koselig syns jeg - så lenge man ikke trenger å føle noe kjøpepress om man ikke ønsker. Anonym poster: 4702fc060783587f7f052769a3ef3c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå