AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 I den siste tiden er jeg så lei av mine bryn Har alltid brukt en og samme pinsett i mange år, som jeg har vært storsett fornøyd med men ikke så fornøyd i det siste. Jeg føler jeg må nappe mine bryn nesten hver tredje dag, og når de har vokst ut, så blir de så harde, som om jeg skjærer dem og ikke napper. Har det noe med alderen å gjøre? Kanskje teit spørsmål, men mine bryn har ikke vært sånn før. Kanskje er det noe med pinsetten? Annbefal meg ei god pinsett? Hvilken bruker dere, er fornøyd med? Anonym poster: 8f450c1931806a99435ca0d701cd7ed5
Gjest Euforia Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 http://www.feelunique.com/brands/tweezerman 2
Gjest Euforia Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Det er viktig at pinsetten har skarpe kanter, og hvis du har hatt din i flere år, kan det hende den ikke er skarp lenger.
Silje1986 Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Jeg føler jeg må nappe mine bryn nesten hver tredje dag, og når de har vokst ut, så blir de så harde, som om jeg skjærer dem og ikke napper. Kanskje du napper dem feil? Altså at du ikke får med hele roten? Uansett, som Euforia sier: Tweezerman er de beste pinsettene du får tak i. (Har vel blitt kåret til verdens beste pinsett også). I tillegg er det livs tidsgaranti OG du kan få sendt dem inn til sliping hvis du trenger det
kvakk_ Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Jeg bruker også tweezerman sin, den er utrolig god ! Ellers har jeg også en fra paname paris, denne får du kjøpt i enkelte parfymerier og apoteker, den er også ganske god har prøvd mange andre også, men har ikke vært fornøyd med disse
kills Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Jeg bruker en pinsett som jeg har kjøpt på Kicks.. Mener å huske at den koster 200 kroner, fant den ved kassen et par år siden. Den er lilla/blå, har sett gul/oransj også - de har den fortsatt (hvertfall på de jeg har besøkt i det siste). Utrolig god og selv etter fire år ser jeg ingen grunn til å bytte den ut i nærmeste framtid.
terri Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har akkurat kjøpt Fred Hamelton sin den er god!
Silje1986 Skrevet 14. februar 2013 #8 Skrevet 14. februar 2013 Jeg har akkurat kjøpt Fred Hamelton sin den er god! Tweezerman kopien mener du?
terri Skrevet 17. februar 2013 #9 Skrevet 17. februar 2013 Tweezerman kopien mener du? kopi eller ikke, jeg synest den er god har ikke prøvd tweezerman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå