Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærs, jeg synes dette er så ubehagelig!! Bor på et relativt lite sted...er nylig "dumpet" av en jg forelsket meg no helt vannvittig i. Vi hadde ikke lange forholdet, men lenge nok til at følelser oppsto og jeg sliter. Nå har det seg sånn at han nesten ALLTID er ute, på byn...ja der det skjer rett og slett. Hvis det er en happening, konsert eller lignende. Og jeg kjenner nå at jeg sliter med å gå videre!! Lar være å gå ut i frykt for å møte på han. Er redd for å se om han flørter og sjekker opp andre jenter.eller at han skal overse meg/ikke være intressert i å snakke med meg, osv osv...vi skiltes som venner, men dette plager meg allikevel!!! Hvorfor? :-/ jeg føler at det hindrer meg i å treffe nye også. På en måte hadde det vært flaut om han så at jg flørtet, snakket med andre menn, kanskje han ser på meg som desperat. Og så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg!! Han ville ikke ha meg, jg må jo kunne gå videre!! Likevel...kanskje jeg burde få han litt mer på avstand før jeg går videre? Blir kanskje lettere å gi faen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som hjelper er tiden :)

Det vil stikke, det vil svi, når du ser han prater med andre.

Tenk inni deg at du er mye bedre enn han, hans tap, fuck him!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, takk!! Trenger å høre sånt også :-) prøver jo å tenke at han gikk glipp av "vidunderlige" meg, men var jo noe med meg som gjorde at han ikke syntes det var verdt å fortsette....så svir i selvtilliten. Takk for svar :))

Skrevet

Skjønner følelsen, men la nå ikke det begrense deg!! "Ille" nok at det ble slutt om han i tillegg skal hindre deg i å ha det gøy og møte andre menn?? Løft hodet, du har da like mye rett til å kose deg ute og møte folk du som han. This too will pass!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...