Gjest Bolsjevidkun Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Fuck!! Glemte anonymbruker-funksjonen. Endret 9. februar 2013 av Bolsjevidkun 1
Gjest Vampen Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Må man be om det? Jeg trodde det var noe man fikk gratis, i noen tilfeller med diagnoser. 1
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Haha! Det her gikk jo glimrende. Skulle lage en tråd hvor jeg tilbøy personlighetsvurderinger som anonymbruker, men så viste det seg at jeg ikke vet hvordan man poster som anonymbruker. 5
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 For sat....! Hater når brilliante idèer (om jeg må si det selv) går rett i dass på den her måten. 2
humalla Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Det går ikke ann å poste anonymt i snikk-snakk tror jeg, men det går fint, TS, vi kan bare kommentere på hvilken som helst annen tråd, blir jo analysert uansett 1
Cathrine88 Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Hva om du bare vurderer i vei, sier at det ikke var du som skrev det og at du ikke har noen anelse om hvorfor det ukjente brukernavnet kom opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå