miaw Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Jeg vurderer sterkt å bestille en genser derifra, men er så usikker på hvordan str er. Er det noen som har noen plagg derifra, og kanskje til og med bestilt noe fra nettsiden deres? Og om noen vet om plaggene er normale i str? De har så sinnsykt mye fint!
Glynis Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Det kommer veldig an på plagget. Det er dessuten mange plagg som er unisex, de er større i størrelsen. Pleier de ikke å opplyse om det på hver eneste plagg? I tillegg er det vanligvis en haug av reviews der folk også kommenterer størrelsen.
kills Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Jeg bestiller en god del fra American Apparel, og vil nok påstå at de er noe små i størrelsen. Er også det inntrykket jeg har fått etter å ha lest hundrevis av kommentarer på forskjellige plagg. Når det kommer til enkelte one-size plagg som chiffon-blusene og flower mesh-genserne, så synes jeg de passer perfekt, men de er vel også laget for å passe de fleste kroppsfasonger som ikke bikker over til overvektig. Ellers er jeg veldig fornøyd med kvaliteten og har alltid fått topp hjelp fra kundeservice om det har vært noe jeg trengte hjelp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå