AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Sambo jobber på båt off-shore... vanligvis sender han meg flere meldinger om dagen. Om morgenen, om kvelden, og noen i løpet av dagen. Bare for å høre hvordan jeg har det liksom, i og med at jeg er hjemme og han er borte osv.. Den siste tiden har kommunikasjonen begynt å dabbe av.. han sender mindre meldinger, og hvis jeg sender 1 melding tar det ofte kjempe lang tid før jeg får svar.. Får ikke alltid svar på kveldene lenger, noen dager morgenen etter. Er dette et dårlig tegn ? Vet jeg er litt sånn smånervøs for utroskap osv, da jeg har hørt om mye sånt og lest mye her på forumet også. Men det er ikke noe jeg viser han elns. Bare tenker det stille for meg selv ... hehe. Har ingen andre "tegn" eller grunner til å tro at han er utro altså. Anonym poster: c09550265fe2b7fa5925e49975fefb2c
Camsim Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Skjønner at du er bekymret! Det hadde jeg også vært. Virker jo litt rart å ikke skrive/svare som før! 1
Gjest RockOn Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Store endringer i oppførsel pleier jo ofte å bety noe, men ikke nødvendigvis det du tror...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Hmmm.. Hva annet kan det bety da ? Anonym poster: c09550265fe2b7fa5925e49975fefb2c
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Hmmm.. Hva annet kan det bety da ? Anonym poster: c09550265fe2b7fa5925e49975fefb2c Har du stolt på han tidligere? Stolt på han generelt?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Har du stolt på han tidligere? Stolt på han generelt? ja Anonym poster: c09550265fe2b7fa5925e49975fefb2c
Frk.Tyttebær Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Sambo jobber på båt off-shore... vanligvis sender han meg flere meldinger om dagen. Om morgenen, om kvelden, og noen i løpet av dagen. Bare for å høre hvordan jeg har det liksom, i og med at jeg er hjemme og han er borte osv.. Den siste tiden har kommunikasjonen begynt å dabbe av.. han sender mindre meldinger, og hvis jeg sender 1 melding tar det ofte kjempe lang tid før jeg får svar.. Får ikke alltid svar på kveldene lenger, noen dager morgenen etter. Er dette et dårlig tegn ? Vet jeg er litt sånn smånervøs for utroskap osv, da jeg har hørt om mye sånt og lest mye her på forumet også. Men det er ikke noe jeg viser han elns. Bare tenker det stille for meg selv ... hehe. Har ingen andre "tegn" eller grunner til å tro at han er utro altså. Anonym poster: c09550265fe2b7fa5925e49975fefb2c Kan være en enkel forklaring som at det er dårligere dekning, mer og gjøre. Samboeren min jobber også off shore på båt, og noen ganger mister de helt dekningen og da får han ikke meldingene mine og svarer når han får de.... Eller plutselig blir det mer arbeid enn forventet og får ikke svart og må jobbe overtid og går rett og legger seg etter skift :-) så ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg :-) 1
Gjest tia Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Men kjære, er dere ikke SAMBOERE?? Kan du ikke spørre han rett ut? Hadde skjønt det om han var en du hadde datet en mnd eller to, men...spør han!! Ikke spør oss, vi har ikke svaret
-Jiinxs- Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Men kjære, er dere ikke SAMBOERE?? Kan du ikke spørre han rett ut? Hadde skjønt det om han var en du hadde datet en mnd eller to, men...spør han!! Ikke spør oss, vi har ikke svaret Tenk så tomt forumet hadde vært om folk faktis snakket med sin bedre halvdel om problemet de har. 3
Gjest RockOn Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Tenk så tomt forumet hadde vært om folk faktis snakket med sin bedre halvdel om problemet de har. Haha! Innimellom så får du sagt det
aquiz Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Jeg vet ikke jeg... men er det ikke dårlig dekning ute på sjøen? Alle de som jeg snakker med på min jobb har hverken dekning eller får lov til å faktisk bruke sin mobil når de jobber. Jeg ville ikke bekymret meg med mindre du mistenker at han kanskje liker mannerumper? Det er ikke mange jenter som jobber ute.
SoftKitty Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 Du får spørre ham om det. Det kan være mange naturlige grunner, som at han har mer å gjøre for eksempel, eller generelt er litt sliten og ikke har så mye overskudd til å sende sms. Hvis dere har vært sammen lenge så kan det jo være at han tenker at det er naturlig med mindre sms-skriving etterhvert, uten at han er utro av den grunn..jeg og kjærsten sender ikke like mye sms nå som da vi var nyforelsket liksom. Du får spørre ham og se hvordan han reagerer, spør om det er noe galt siden han ikke svarte eller noe, si at du blir litt bekymret.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 Jeg tenkte med en gang at han kanskje bare syns at det er greit med mindre kontakt nå pga dere har vært lenge sammen. Prat med han! Min samboer reiser en del i jobben og i begynnelsen hadde vi mye kontakt mens han var bortreist men han hadde egentlig ikke tid til det så han begynte etter en stund å sende mindre sms, jeg ble litt fortvilet og spurte han om det, han beklaget og sa at han tenkte at det var naturlig med litt mindre kontakt fordi vi hadde vært lenge sammen. Men ennå har vi kontakt hver kveld før vi legger oss, vi sier alltid god natt, om så bare en sms med god natt den dagen, noen ganger jobber han 12 timer når han er bortreist så da er han dødssliten etter jobb, bare spiser og legger seg. Anonym poster: 50715640dd9a32082469bf40fb7422f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå