AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Dere som blir kalt klikkere, frekke, spydige, uempatiske og fandens oldemor av anonyme brukere. Jeg hadde blitt kjempelei meg Virker nesten som det er fritt frem hvis brukerene er kjente. Anonym poster: ee112e88798a3585d05bbbd8c37a55ff 4
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ja, jeg synes det (når det kommer til personlige ting ihvertfall) og det er spesielt provoserende om det kommer fra anonyme brukere fordi jeg er så sikker på at de overhodet ikke er noe bedre selv, men fordi man ikke vet hva de tidligere har skrevet her så er det ikke så mye å si tilbake. (ikke at jeg ville ha slengt dritt tilbake, men om personen visste at man kunne kan se hva han/hun tidligere har skrevet så kanskje den dropper å hetse også, nettopp fordi den vet at den ikke er noe bedre selv) Endret 8. februar 2013 av NozMonster 8
Gjest Vampen Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Jeg blir ikke såret, men jeg blir irritert. Og jeg begynner å bli såpass drittlei at det frister mer og mer å kutte ut hele forumet. Jeg tåler egentlig ganske mye. Jeg har til tider en tone som kan være krass, så jeg tåler også krassheter tilbake. Og at folk kaller meg frekk, en bitch og lignende, er helt greit. Det jeg derimot ikke synes er greit, er løse påstander som jeg føler ikke stemmer. Det er ikke kult å få høre at man er en mobber. Spesielt ikke når det alltid er anonymt og uten eksempler. Da blir det veldig vanskelig å forsvare seg mot det som er ganske alvorlige påstander. Det er heller ikke kult å få slengt i fanget at man er en "klikker", på grunn av at det også gjerne kommer med et sett av påstander om hva man gjør, som å backe opp andre automatisk, plusse utelukkende medklikkere, skrive spydigheter for å få plusser ect. Det som er ekstra morsomt er at om man selv, eller andre er uenig i påstandene, så ser man ikke ting selv eller er en klikk. Så, generelle krassheter eller ting jeg ser poenget i, er helt greit. Drittslenging jeg ikke kjenner meg igjen i, ikke fullt så greit. 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Enig med dere. Jeg har lagt merke til at diskusjonen bestandig stopper opp når "offeret" ber om eksempler på mobbingen eller spør hvem som er i samme klikk. Det er liksom uthenging som er greien, ikke å starte en konstruktiv debatt. Anonym poster: ee112e88798a3585d05bbbd8c37a55ff 5
Tabris Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Så lenge det kommer fra en AB så anser jeg det som såpass feigt at jeg ikke blir såret eller tar det til meg. Hvis man ikke en gang har ryggrad til å komme med personangrep under nick, så fortjener man ingenting annet enn å bli ignorert. 6
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Enig med dere. Jeg har lagt merke til at diskusjonen bestandig stopper opp når "offeret" ber om eksempler på mobbingen eller spør hvem som er i samme klikk. Det er liksom uthenging som er greien, ikke å starte en konstruktiv debatt. Anonym poster: ee112e88798a3585d05bbbd8c37a55ff Ikke sant... og det er så lett å bare bli borte og la være å svare når man skriver som AB. Hadde det vært jeg som hadde anklagd Vampen for å være en mobber, men svarte ikke mer når hun ber om eksempler, så kan hun i det minste sende meg en PM.. 2
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Så lenge det kommer fra en AB så anser jeg det som såpass feigt at jeg ikke blir såret eller tar det til meg. Hvis man ikke en gang har ryggrad til å komme med personangrep under nick, så fortjener man ingenting annet enn å bli ignorert. jeg holdt på å skrive dette i den første meldingen her selv, men jeg måtte bare innrømme ovenfor meg selv at jeg ØNSKER å føle det, men det stemmer ikke helt at jeg får det til. Godt å høre at du får det ihvertfall
miaw Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Ja jeg kan bli lei meg når det går på meg som person. Det er derfor jeg ikke legger ut bilde her, fordi det er så mange slemme AB'ere som jeg ikke vil skal vite hvem jeg er. Endret 8. februar 2013 av miaw 1
SubHuman Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Nei, blir bare provosert og fokuserer heller på å slå dem intellektuelt - at de tyr til slike midler viser at de allerede taper diskusjonen.
humalla Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Jeg blir bare provosert jeg også, aldri blitt lei meg(har ikke vært her sååå lenge da). Men ser jo at det forekommer orgentlige personangrep her inne, og det er ikke noe hyggelig å se på.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Ja jeg kan bli lei meg når det går på meg som person. Det er derfor jeg ikke legger ut bilde her, fordi det er så mange slemme AB'ere som jeg ikke vil skal vite hvem jeg er. Dette har jeg også tenkt på. Hvis man legger ut bilde her, så risikerer man at slemme brukere (oftest under AB, det er ikke til å komme unna) drar inn dette i mange irrelevante tråder. Det gjelder i grunnen all informasjon man måtte legge ut om seg selv. Dette oppleves som en større risiko for meg, enn det ville vært om noen skulle kjent meg igjen, for eksempel. Anonym poster: 299cfb71219b18147bc401161c480ed6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Dere som blir kalt klikkere, frekke, spydige, uempatiske og fandens oldemor av anonyme brukere. Jeg hadde blitt kjempelei meg Virker nesten som det er fritt frem hvis brukerene er kjente. Anonym poster: ee112e88798a3585d05bbbd8c37a55ff Nå er det faktisk brukere som ikke er uskyldige. Og de må tåle å få høre sannheten. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Ja, jeg synes det (når det kommer til personlige ting ihvertfall) og det er spesielt provoserende om det kommer fra anonyme brukere fordi jeg er så sikker på at de overhodet ikke er noe bedre selv, men fordi man ikke vet hva de tidligere har skrevet her så er det ikke så mye å si tilbake. (ikke at jeg ville ha slengt dritt tilbake, men om personen visste at man kunne kan se hva han/hun tidligere har skrevet så kanskje den dropper å hetse også, nettopp fordi den vet at den ikke er noe bedre selv) Noen vil kanskje ikke skrive under nick fordi episodene som de har opplevd med disse klikke-medlemmene er ganske sårende og vonde. Det må være lov til å si ifra at det er nok selv om man skiver under anonymbruker. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734 2
miaw Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Dette har jeg også tenkt på. Hvis man legger ut bilde her, så risikerer man at slemme brukere (oftest under AB, det er ikke til å komme unna) drar inn dette i mange irrelevante tråder. Det gjelder i grunnen all informasjon man måtte legge ut om seg selv. Dette oppleves som en større risiko for meg, enn det ville vært om noen skulle kjent meg igjen, for eksempel. Anonym poster: 299cfb71219b18147bc401161c480ed6 Det at noen skal kjenne meg igjen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, da jeg aldri har skrevet noe her jeg ikke kan stå for i virkeligheten. Men når jeg ser hvor mye mobbing det er her, og det lille folk har skrevet til meg som jeg har blitt lei meg for, da tør jeg ikke å forestille meg hvordan selvtilliten min hadde blitt dersom Ab'ere begynte å skrive ting om utseendet mitt.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 For det det er verdt, er det anonymbruker som driter seg ut i de trådene der. Tenker aldri noe negativt om de som blir angrepet, tvert imot egentlig. Syns Nobilian(?) sa det bra i en eller annen annen tråd om akkurat det samme, om at den værste og mest usympatiske klikken er anonymbruker-klikken. Å gå etter andre brukere som anonymbruker er en utrolig feig og veik ting å gjøre. Føler bare forakt for anonymbruker når sånne ting dukker opp, og tilsvarende sympati for de navngitte brukerne som blir angrepet. 4
Gjest Vampen Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 Noen vil kanskje ikke skrive under nick fordi episodene som de har opplevd med disse klikke-medlemmene er ganske sårende og vonde. Det må være lov til å si ifra at det er nok selv om man skiver under anonymbruker. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734 Da får man i det minste være tøff nok til å komme med noe konkret. Å bruke AB til å fortelle noen at de er slemme og fæle er feigt, om man ikke i det minste kommer med noe matnyttig og seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Da får man i det minste være tøff nok til å komme med noe konkret. Å bruke AB til å fortelle noen at de er slemme og fæle er feigt, om man ikke i det minste kommer med noe matnyttig og seriøst. Skal man komme med noe konkret så vil det jo også bli avslørt hvem som opplever å bli mobbet, og da må du ikke tro at de klikkerne vil holde noe tilbake da. Nei, da blir det enda mer mobbing. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734
miaw Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Skal man komme med noe konkret så vil det jo også bli avslørt hvem som opplever å bli mobbet, og da må du ikke tro at de klikkerne vil holde noe tilbake da. Nei, da blir det enda mer mobbing. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734 Da får du sende den det gjelder en PM da. Ærlig talt, blir for dumt at du skal kvervulere i dette. Kan man ikke bare si ifra på en ordentlig måte?
Gjest Vampen Skrevet 8. februar 2013 #20 Skrevet 8. februar 2013 Skal man komme med noe konkret så vil det jo også bli avslørt hvem som opplever å bli mobbet, og da må du ikke tro at de klikkerne vil holde noe tilbake da. Nei, da blir det enda mer mobbing. Anonym poster: 26a53fbd58f7d5a16e704048be442734 Og å gjentatte ganger beskylde brukere for å være slemme, klikkere, mobbere og gudene vet hva, det er ikke mobbing? 2
Anbefalte innlegg