Gå til innhold

Sex i badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Sex i badekar? Er det bra? Er det ikke litt vanskelig med tanke på vann overalt osv? Noen som har erfaringer med sex i badekar? :P

Anonym poster: 203ee0d319ab65e8b76c711d3c9ae9ad

Skrevet

Nei. Det er ikke bra med tanke på vaginal fuktighet.

Anonym poster: 784a4afb798a4587020480a91b3e47c4

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

been there, done that... og det er overhodet ikke noe særlig!

det skvulper over kanten, det er trangt og hardt (eeeh.. hahaha... trangt som i liten plass

til 2 stk i badekaret og hardt som i at materialet ikke er mykt :tunge1: ) og all glidingen blir borte.

dusjen er en ting, men badekaret er bare håpløst..

er badekar-sex noe du fantaserer om?

isåfall så antar jeg det egner seg best i fantasien..

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Vann overalt, morsomt, men bedre andre steder sånn kvalitetsmessig :)

Skrevet (endret)

Funker ekstremt dårlig, ihvertfall i et vanlig badekar. Ikke noe vann igjen til slutt :ler: Da er bassengsex heller å anbefale, DET er gøy det!

Endret av Flyndrefanten
Skrevet

Badekaret han har fått er slikt med to seter på hver side og det er ganske stort... Så hvilke stillinger anbefaler dere om vi finner på å teste ut dette? Jeg er litt skeptisk enda, hehe:P

Anonym poster: 3b2119f3ad81524d4c62b7f5e2f58948

Skrevet

Tror det hadde blitt innmari kronglete :P og, som noen påpeker, det går nok utover ... gliden.

Skrevet

Prøv uten vann i badekaret. Iallfall ikke mer enn noen centimetre for stemningens skyld.

Ja, det funker :fnise:

Anonym poster: 9032bd8e4d1f9bb19e739419d5bbe335

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei. Det er ikke bra med tanke på vaginal fuktighet.

Anonym poster: 784a4afb798a4587020480a91b3e47c4

har hørt at det kan bli vakuum og at pikken kan sette seg fast i... Har aldri prøvd i badekar selv så vet ikke om det stemmer
Gjest BettyBoop
Skrevet

Funker ekstremt dårlig, ihvertfall i et vanlig badekar. Ikke noe vann igjen til slutt :ler: Da er bassengsex heller å anbefale, DET er gøy det!

bare du ikke gjør det i offentlig basseng så.. æsj tenk at andre skal bade der
Skrevet

har hørt at det kan bli vakuum og at pikken kan sette seg fast i... Har aldri prøvd i badekar selv så vet ikke om det stemmer

Da fatter jeg ikke at det er så mange som har sex i bassenget.....?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Da fatter jeg ikke at det er så mange som har sex i bassenget.....?

vet ikke jeg. har bare hørt det. har ikke hatt sex i basseng heller. Eneste vannfylte stedet jeg har hatt sex i er i dusjen
Skrevet (endret)

bare du ikke gjør det i offentlig basseng så.. æsj tenk at andre skal bade der

:lur:

Hehe neida. Ikke offentlig og med andre mennesker til stede nei.

Endret av Flyndrefanten
Skrevet

Vi har et veeeeldig lite badekar, så det ble en trang opplevelse. Jeg tror vi endte opp med å flytte oss til dusjen

Annonse
Skrevet

FOR et styr.

Vann plasker overalt, såpe i øyet, vondt med selve....lekingen, kommer seg knapt ut. rosinhud av dimensjoner, vann på hele badegulvet som må tørkes opp med en ukes forbruk av håndklær, halvblaut hår,og når du skal ut av badekaret sklir du på gulvet, for ikke å snakke om å forsøke å komme seg opp på grasiøst vis.

• Liker 2
Skrevet

Presses ikke alt vannet inn i vagina da? Har ikke hatt sex i badekar/basseng/vann generelt, utenom i dusjen... Derfor jeg spør :P

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Man får såpevann opp i vagina og ut nesa, gjør man ikke?

• Liker 2
Skrevet

Hva om man bare har vann, ikke såpe, og fyller det litt opp? :) Har lyst til å prøve selv, men er litt redd for vann i vagina? Og om det blir for tørt til at det i det hele tatt vil fungere?

Anonym poster: d0a3c1cdf79047475b929f56f92053d6

Skrevet

Man får såpevann opp i vagina og ut nesa, gjør man ikke?

Dust, jeg mener blir det ikke til slutt så mye vann oppi der at man må stoppe, presse ut, så fortsette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...