Nemie Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Hei Jeg er innlagt på psykriatisk avdeling. Og det har fått meg til å inse noe. jeg syns kjøtt er jævla kvalmt når jeg er her på avdelingen. De ansatte gjør alt for å holde meg i live, samtidig som de serverer døde dyr til mat? Er dyrene mindre verdt? Hvorfor skal jeg leve og ikke dem? Men jeg har lyst til å bli veganer fordi jeg tenker på hvor ille det er å være i fangenskap. Nå på avdelingen er jeg fanget selv. Det er en forferdelig følelse. Men veganere må ha B12. Men hvor mye? Hvis jeg tar vitamintilskudd bjast B12 som er 9 mikrogram får jeg for lite B12 da? Men hvis jeg tar multivitamintilskudd med 9 mikrogram itilegg til bjast får jeg formye B12 da? Hoho... hilsen jente 18 som hater livet... Endret 8. februar 2013 av Nemie
Gjest Moffeliten Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Min kjære får injeksjoner med B12, så jeg vil anbefale deg å snakke med fastlegen din slik at du kan finne ut om du virkelig trenger disse vitaminene. Bare et vennlig råd. Håper forresten at det går bra med deg videre. Lykke til som veganer
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Legen kan anbefale deg riktig døgndose! Men det er i grunn bare å ta et b12-tilskudd som du får kjøpt på helsekosten. Det er b12 i mange b-vitamintilskudd og multivitaminer. Du finner det også i rene b12-kapsler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå