Gå til innhold

Hva forventer du av ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forhold til barnet/ barna dine, når de har møttes noen ganger og blitt kjent osv.. Syns min kjæreste viser så innmari lite engasjement i forhold til mitt barn. Hn har ingen fra før av selv, men vil ha etterhvert. Jeg mener ikke at han skal føle det samme som meg ovenfor barnet eller noe, mulig jeg ble litt skuffet ettersom han i månedsvis har sagt han har gledet seg til å treffe barnet osv..men den tiden jeg har barnet hos meg så virker det som om han syns barnet er en klamp om foten og er til bryderi liksom. Mulig det er bare jeg som er hårsår og har hatt for høye forventninger. De tegner og leker sammen, men max i ti minutter av gangen før barnet får høre at nå kan h*n gå til mamma eller leke selv.....

Anonym poster: bc655bdd41bc28c96237016cc43e01f0

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille meg
Skrevet

Hmmmm.. Det ville jeg stilt store spørsmål ved. Personlig kunne jeg aldri laget ett liv med en som ikke godtok min som sin ;)

Skrevet

Hmmmm.. Det ville jeg stilt store spørsmål ved. Personlig kunne jeg aldri laget ett liv med en som ikke godtok min som sin ;)

Må si meg enig her! Greit nok at en ny mann ikke vil få samme tilknytningen til barnet som mor allerede har, men skal man bygge et liv sammen, så må det mer til enn ti minutters lek av og til..

jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle håndtere dette når min mann kom inn i bildet, når barnet var to år. men han tok det på strak arm, og han og jenta fikk raskt en utrolig god kjemi! Men begge har tatt det forsiktig, litt redd for å trakke hverandre på tærne.. Men jeg må si at min mann har vært veldig tilpasningsdyktig fra å gå fra barnløs til å ha et barn, og han behandler jenta som om det skulle vært sin egen :) han passer på henne om jeg skal noe, leker med henne, følger opp og nå har han egentlig like mye å si i oppdragelsen som jeg har - siden vi bor sammen og skal gifte oss :)

Føler egentlig denne overgangen har gått veldig lett, da vi har veldig like meninger om barneoppdragelse, hva som er greit, og ikke greit :) Men, jeg har aldri "krevd" noe av dette av ham, det er ting som har falt seg naturlig for han å gjøre!

men sånn er det når man involverer seg med noen med barn - da må man ta hele pakken med alt det medfører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...