AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Om du hadde møtt en gutt/mann for første gang, la det være date/på byen/fest/selskap osv. Hvilken oppførsel og ting hadde fått deg til å tenke "han er sikkert en player" ? Anonym poster: 3398ead1e86d91f90576ed9f60687d55
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 En som er pågående, gir komplimenter på en sneaky måte, og en type som er fullt klar over hvor bra han ser ut. Jeg blir lett trollbundet av sånne selv, som så mange andre jenter, men varsellampene blinker fra første sekund. Anonym poster: 4996027ef79a508b0dee97fafc046ba9
Pene sko... Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Flåsete, brautende og ekstremt selvsikker. 4
Gjest Lillesiren Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Ah, lista er lang. De berører deg på en eller annen måte idet dere hilser. De kommer med disse cheesy innbakte komplementene som allerede nevnt, selv om de ikke vet et kvekk om deg. Er man i en barsetting kan man ofte enkelt avsløre dem med at man registrerer hvordan blikket deres hele tiden saumfarer lokalet mens de prater med deg. Det jeg ikke skjønner er hvordan enkelte jenter klarer å bli sjarmert av slike..? Come on! De er jo så himla enkle å gjennomskue, jeg klarer hvertfall selv ikke å bli "lurt", uansett hvor mye godvilje jeg legger til.. 7
Bella21 Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Ekstremt selvsikre, både i oppførsel og måten de snakker på. De skifter ofte på å gi deg kompliment, etterfulgt av et stikk, snill/slem metode. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Så alle menn som ha et bra utseende og er selvsikre er players? Anonym poster: 37d293c85310a53b6eab9d1ad22794c9 3
Cleopatrah Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Ekstremt selvsikre, både i oppførsel og måten de snakker på. De skifter ofte på å gi deg kompliment, etterfulgt av et stikk, snill/slem metode. ENIG! Ihvertfall i de ustabile tilbakemeldingene.. Har radar for playere. Pleide å si når jeg var singel: Play the player, save the other, hihi.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Det merker man jo bare rimelig kjapt. Klarer ikke helt å sette fingern på konkrete ting, men at de er mer opptatt av å gi komplimenter enn å prate vanlig, at de skal ta på deg, at de oppfører seg overinteressert når man en gang ikke kjenner hverandre litt. Da løper jeg. Anonym poster: cdefb21c5d7ec85b90bffd03c297a4f8 6
HR94 Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Ekstremt selvsikker. Vet han er deilig (eller tror det), og viser det tydelig med kroppsspråk. Kleine sjekkereplikker, og stort sett meget selvopptatt. Selvfølgelig varierer dette, men dette er hva jeg per dags dato har erfart.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 De fleste her oppsummerte hva jeg skulle skrive selv. Ikke alle er playere, men det er en grunn til at så mange nevner det samme. Overdrevent med komplimenter, evt utvikling av forhold er alltid på vent/usikkert, selvsikker på en klysete måte.. Anonym poster: ea287d82ab3bcfd7db1f2d8296bb4faf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 At han også planlegger ting allerede første kvelden/uka som skal skje framover i tid. At dere skal reise til Brasil og Roma, være med på hytta osv, for å få deg til å tro at dette skal bli noe varig. Anonym poster: 204c3c99b6c973f2a855690905de107a 6
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 At man tar ham i rare og unødvendige løgner. 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #13 Skrevet 10. februar 2013 Ekstremt selvsikker. Vet han er deilig (eller tror det), og viser det tydelig med kroppsspråk. Kleine sjekkereplikker, og stort sett meget selvopptatt. Selvfølgelig varierer dette, men dette er hva jeg per dags dato har erfart. Så du liker ikke en mann som er selvsikker? Så når barnet ditt blir mobbet/banket opp på skolen så skal mannen din ikke gå rett ned på skolen og ordne opp? Det er bedre at han er beta og lar kvinnen i forholdet gjøre alt? Anonym poster: 37d293c85310a53b6eab9d1ad22794c9 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #14 Skrevet 10. februar 2013 Så du liker ikke en mann som er selvsikker? Så når barnet ditt blir mobbet/banket opp på skolen så skal mannen din ikke gå rett ned på skolen og ordne opp? Det er bedre at han er beta og lar kvinnen i forholdet gjøre alt? Anonym poster: 37d293c85310a53b6eab9d1ad22794c9 Er ikke det begge foreldrenes jobb? Å beskytte barnet sitt? Anonym poster: 98be7658db2aa12695980ee107a58693 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg bare vet det. Aldri tatt feil Endret 10. februar 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #16 Skrevet 10. februar 2013 Ah, lista er lang. De berører deg på en eller annen måte idet dere hilser. De kommer med disse cheesy innbakte komplementene som allerede nevnt, selv om de ikke vet et kvekk om deg. Er man i en barsetting kan man ofte enkelt avsløre dem med at man registrerer hvordan blikket deres hele tiden saumfarer lokalet mens de prater med deg. Det jeg ikke skjønner er hvordan enkelte jenter klarer å bli sjarmert av slike..? Come on! De er jo så himla enkle å gjennomskue, jeg klarer hvertfall selv ikke å bli "lurt", uansett hvor mye godvilje jeg legger til.. Ah, lista er lang. De berører deg på en eller annen måte idet dere hilser. De kommer med disse cheesy innbakte komplementene som allerede nevnt, selv om de ikke vet et kvekk om deg. Er man i en barsetting kan man ofte enkelt avsløre dem med at man registrerer hvordan blikket deres hele tiden saumfarer lokalet mens de prater med deg. Det jeg ikke skjønner er hvordan enkelte jenter klarer å bli sjarmert av slike..? Come on! De er jo så himla enkle å gjennomskue, jeg klarer hvertfall selv ikke å bli "lurt", uansett hvor mye godvilje jeg legger til.. Så du nekter å bli med i senga bare fordi du er redd for å bli playa? Modent...... Anonym poster: 94bc10f41f70b13f553921801a8421a3
Yme Skrevet 10. februar 2013 #17 Skrevet 10. februar 2013 Menn som har overdreven selvtillit, er stort sett playere. De pleier å ha en sånn "jeg er egentlig litt for digg for deg, jenta mi"-holdning. Om man går på det der, kan man jo egentlig bare takke seg selv, for det er jo veldig tydelig. Så du nekter å bli med i senga bare fordi du er redd for å bli playa? Modent...... Anonym poster: 94bc10f41f70b13f553921801a8421a3 Det er jo en veldig grei måte å gjøre det på, om man vil slippe å bli såra... Kan ikke si det er så veldig umodent å passe på seg selv, akkurat. 10
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #18 Skrevet 10. februar 2013 Dersom han tydelig er ute etter en viss ting, tenker jeg player (er selv ute etter varig forhold, og er rimelig lett å ferske de som bare vil ha seg for ei natt). Enig i at de gjerne har brukt tid på å kle seg for å tiltrekke oppmerksomhet, prøver å skryte litt her og der, for å virke interessant og som et "catch". Kommer de med berøringer og komplimenter (som er veldig generelle og som kan sies til de fleste personer), er det liten tvil. Det er veldig gøy å "avsløre" dem, ved å spørre om de blir med på kafe neste lørdag, eller på en kinodate dagen etter, i stedet for å la han bli med deg hjem. Da begynner de å kremte, hoste, ånei, det passer visst ikke Anonym poster: a59ced4c04e352f9a41fda1e7b05b135 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #19 Skrevet 10. februar 2013 Husker også to gutter jeg var bekjent av for noen år siden. De hadde lest "the game" og alt mulig av sånne tips og triks, for å få damer til sengs. Det var kun dette de var ute etter, og de ble etterhvert mestre i å få damer betatt, for så å utnytte dem, og gå etter neste. Det var nesten så jeg følte at de hadde ligget med halve byen et par ganger Uansett, triksene de brukte var å peke seg ut ei jente for kvelden. De fulgte henne overalt, kom med komplimenter/spydigheter (alt etter hva hun responderte best på), de var veldig flinke til å lese disse jentene og se hva akkurat den og den jenta "likte". Jenta fikk masse oppmerksomhet, og det var ikke sjeldent jeg så dem sitte på fanget til disse gutta, omtrent som et kjærestepar Særlig trist syntes jeg det var de gangene de gikk etter "enkle" bytter, som ei veldig overvektig jente, sårbare jenter, og psykisk ustabile. En gang fikk han ene noe ut av ei gravid og forlatt dame også Andre ganger gikk de etter større utfordringer, f.eks ei fin dame som egentlig var opptatt/hadde type, eller ei eldre dame (milf), og også iblant oss jentene som kjente dem (vi måtte sette grenser, ellers ville vennskapet blitt ødelagt). Dagen etter festlighetene var moroa over, og det var ikke sjeldent jentene satt halvforelska igjen, mens disse gutta var over alle hauger.. Felles for guttene var at de var egentlig utrolig viljesterke og visste utmerket godt at de ikke var ute etter noe mer. Personlighetene deres utenom byen, var egentlig ganske forskjellig fra den maska de tok på seg ute på byen. Litt skremmende egentlig. Ganske umodne og litt barnslige gutter også, så kjedelig at de fikk leke såpass mye med andre jenters "hjerter". De hadde ikke mye empati for jenter som ble forelska for å si det sånn... Anonym poster: a59ced4c04e352f9a41fda1e7b05b135 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #20 Skrevet 10. februar 2013 Det var også ganske skremmende hvor flinke de var til å lese jenter de nettopp traff. De plukket opp preferansene ganske kjapt, og fikk dermed en super strategi for resten av kvelden. Det var ikke en eneste husfest, eller kveld ute på byen uten at de faktisk fikk napp! Ble også overrasket selv, da vi hadde en fyllesamtale der de selvfølgelig dreide det inn på sex. Det endte med at han ene kom med en utrolig detaljert beskrivelse av hvordan han tippet akkurat jeg likte det sånn og sånn, og alt han sa stemte. Disse guttene kjente ikke meg personlig, vi traff hverandre kun som bekjente på fest, men det var tydelig at de leste alle jentene mellom linjene. Så dette har nå blitt noe jeg ser etter for å peke ut playere iallfall, lærte veldig mye av å se hvordan disse gutta holdt på Anonym poster: a59ced4c04e352f9a41fda1e7b05b135 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå