Gjest Emma Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hei! To uker siden var jeg ute på byen og ble kjent med en fantastisk mann. Vi har datet siden da, pratet hver eneste dag, og jeg føler at vi har DEN kjemien som trengs for at det utvikler seg til noe mer... Vi kan prate om alt melom himmel og jord, le av hverandres vitser, støtte og oppmuntre hverandre.. MEN det er et stort men der. Om et par måneder flytter han hjem til Danmark igjen. Han har allerede ordet en jobb der, er i gang med salg av leiligheten sin osv... så dette er sikkert. Dette fortalte han en uke etter at vi ble kjent med hverandre, og ingen av oss har tatt opp dette siden. Har dere noen gode tanker rundt dette? Hva, hvordan og hvorfor? jeg liker jo han veldig godt, og som sagt, kjemien er der, men.. Tips og råd?
Obiola Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Vil dere satse på hverandre? Føler han det samme som deg? Jeg møtte en person jeg hadde den typen kjemi sammen med, men vedkommende skulle 3-4 mnd. etter vi møttes flytte langt bort og ville antakeligvis aldri flytte hjem igjen. Dette visste vi hele tiden, likevel fortsatte vi og ble sammen to mnd. før hun skulle flytte bort. Vi visste vel tidlig at vi ikke ville ha noe avstandsforhold, og at det ikke var aktuelt for meg å flytte etter. Det er det vanskeligste bruddet jeg har hatt, og på mange måter skulle jeg ønske jeg stoppet hele greia med en gang. Vet ikke om det var verdt det, å bli forlatt og aldri mer kunne være sammen med den jeg var forelska i, for en liten periode med lykke. Du burde tenke deg godt om, har dere en fremtid sammen, er det realistisk at det vil fungere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå