AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Postet dette i singelforumet men tenker det passer best her. Har vært på flørtern/datet en fyr i snart 2 måneder, vi har hatt sex et par ganger og har alltid hatt det hyggelig når vi har vært sammen, selv om det nesten alltid har vært på mitt initiativ. Jeg er veldig forelsket i ham og det vet han, men vi har begge kommet fram til at vi ikke er klare for noe forhold akkurat nå, men vi har ikke sex med andre. Vi treffer på hverandre flere ganger i uken. Nå har han sluttet å svare på meldingene mine. Det var strengt tatt bare èn melding, men han svarte ikke og han pleier alltid å svare. Ingen stor, stygg, skummel melding heller. Sendte den for noen dager siden, og jeg tok det som et hint om at han ikke vil mer eller ikke er så interessert. Idag traff jeg på ham igjen, og jeg kjente at jeg prøvde hardt å unngå ham fordi jeg ikke vil virke "pågående" og fordi jeg rett og slett er litt fornærmet for at han ikke har svart meg. Han var helt normal, som ingenting hadde skjedd, litt flørtende og parat til å slå av en prat som vanlig. Jeg derimot var veldig ukomfortabel med hele greien, var kort i svarene og klar for å stikke så fort sjansen bød seg. Nå lurer jeg på hvorfor han (og gjerne gutter generelt?) gidder? Hvorfor ikke bare si ting som de er og rive plasteret av fort? Det kan jo bli veldig kleint om vi skal treffes ofte og ting skal være som de er nå, uavklart og merkelig. Hva burde jeg gjøre fremover? Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Jodi Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det kaaan jo hende han har oversett meldingen fra deg da? Enten at han har slettet den før han leste den, eller at han tror han svarte uten å gjøre det? Neste gang du møter ham, kan du jo bare spørre? "jeg trodde kanskje du ikke ville ha noe mer kontakt jeg ettersom du ikke svarte på siste meldingen fra meg?" Da ser du jo fort om han har sett den eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Den ble sendt over facebook, så det står at han har sett den.. Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Men det var kanskje ikke så dum idè å si noe sånt uansett Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Pottah Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Det hender at folk snakker til meg på face når jeg f.eks. når jeg spiser eller lignende, og da er det ikke alltid jeg svarer, ettersom de har logget av osv, eller fordi jeg skal sjekke noe (om jeg har planer), og glemmer å svare.(Dette skjer riktignok aldri med kjæresten min) Antagelig ikke vondt ment fra hans side, men hadde spurt han 2
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Men det var kanskje ikke så dum idè å si noe sånt uansett Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Vet du om han er singel, eller kanskje har noen andre?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Vet du om han er singel, eller kanskje har noen andre? Han er singel, vi har som sagt hatt sex flere ganger og har det kun med hverandre, og vi har kommet fram til at ingen av oss er klare for noe forhold. Men jeg trodde likevel vi var venner. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Han er singel, vi har som sagt hatt sex flere ganger og har det kun med hverandre, og vi har kommet fram til at ingen av oss er klare for noe forhold. Men jeg trodde likevel vi var venner. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Når han ikke er klar for noe forhold kan det jo hende han fortsatt ikke er over ei han tidligere var sammen med? F.eks? At han ikke er klar mentalt? Hva skrev du i mld da? Hint om sex eller noe annet? Møttes dere på byen? Dating nettsted? Virker som du har følelser for han? Da er du DUMT å ha et sånt forhold...Skjønner ikke at folk starter et forhold med å si at man ikke er klare for å være i et forhold...men det er nå meg..
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Når han ikke er klar for noe forhold kan det jo hende han fortsatt ikke er over ei han tidligere var sammen med? F.eks? At han ikke er klar mentalt? Hva skrev du i mld da? Hint om sex eller noe annet? Møttes dere på byen? Dating nettsted? Virker som du har følelser for han? Da er du DUMT å ha et sånt forhold...Skjønner ikke at folk starter et forhold med å si at man ikke er klare for å være i et forhold...men det er nå meg.. Jeg vet ikke hvorfor han ikke er klar for noe forhold, det har jeg ikke spurt om. Det jeg skrev i meldingen var i bunn og grunn bare når vi skulle finne på noe igjen, helt harmløst. Vi bor i samme område og kom i prat tilfeldig. Jeg har følelser for ham, vet ikke om du har lest hovedinnlegget i det hele tatt, men jeg har skrevet der at jeg er forelsket i ham og det vet han. Det betyr ikke at jeg er klar for noe forhold, hverken med ham eller generelt. Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Han har vel glemt å svare på den etter han leste meldingen da. Han tar kontakt om han vil treffe deg, men om han oppfattet at du prøvde å unngå han og var sur sist du møtte ham så kanskje han tror du ikke vil mer.. Anonym poster: ca19eb301f7a540a2d2fdb6da2bcb41f 1
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Jeg vet ikke hvorfor han ikke er klar for noe forhold, det har jeg ikke spurt om. Det jeg skrev i meldingen var i bunn og grunn bare når vi skulle finne på noe igjen, helt harmløst. Vi bor i samme område og kom i prat tilfeldig. Jeg har følelser for ham, vet ikke om du har lest hovedinnlegget i det hele tatt, men jeg har skrevet der at jeg er forelsket i ham og det vet han. Det betyr ikke at jeg er klar for noe forhold, hverken med ham eller generelt. Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Når man er forelsket i noen, er det en god regel å vente med sex til man vet mer hva den andre vil. Hadde faktisk nylig en samtale med ei venninne om dette ikveld. Hun holdt lenge på med en fyr, sånn som du, sex uten forpliktelser, hun ble mer og mer forelsket. Men hun visste ikke hvor hun hadde han. Så plutselig en dag fikk hun en sms fra han , der han sa de ikke kunne fortsette. Hun fikk da vite av andre, at han hadde forelsket seg i ei anna , og at han nå er i et forhold med henne. Nå trenger selvsagt ikke dette skje med deg, men hun sa i ettertid at hun angret på at hun aldri satte noen grenser, at han fikk i pose og sekk. Når man er tilgjengelig uten forpliktelser, er det nettopp det. Ofte blir en av partene såret. Nå aner jeg ikke hva "din" tenker, godt mulig han har fått følelser for deg, hva vet jeg, men jeg bare nevner det. Føler du at han har følelser for deg, eller at det mest er sex fra hans side? Vet du f.eks hva han gjør ikvel, eller lurer du på om han kan møte andre? Du må leve ditt liv, ta dine valg. Jeg har ALDRI sex med en fyr FØR det har gått endel tid. Jeg liker og at en fyr må jobbe litt. Jeg mener ikke å kritisere deg, folk er forskjellige, mange venninner jeg har er som deg. Jeg er nok mer gammeldags, fordi mange er som du idag på dette. Men jeg tror man mister det fine i starten med å gå rett på sex.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Dere er ikke klare for forhold? Vel, du virker egentlig klar. Han gjør ikke. Eller det vil si at han ikke er klar for et forhold med DEG. Jeg var heller ikke "klar" for forhold med en jeg hold på med. Men så traff jeg samboer og da ble jeg plutdelig svært klar for et forhold. Rart med det..
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Han har vel glemt å svare på den etter han leste meldingen da. Han tar kontakt om han vil treffe deg, men om han oppfattet at du prøvde å unngå han og var sur sist du møtte ham så kanskje han tror du ikke vil mer.. Anonym poster: ca19eb301f7a540a2d2fdb6da2bcb41f Men altså..hvor dum går det an å bli da? Greit at det går an å glemme å svare, men når han så meg idag må han da ha kommet på at jeg sendte ham en melding for noen dager siden ihvertfall Ellers håper jeg så klart du har rett, for all del det ville jo vært det beste! Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Når man er forelsket i noen, er det en god regel å vente med sex til man vet mer hva den andre vil. Hadde faktisk nylig en samtale med ei venninne om dette ikveld. Hun holdt lenge på med en fyr, sånn som du, sex uten forpliktelser, hun ble mer og mer forelsket. Men hun visste ikke hvor hun hadde han. Så plutselig en dag fikk hun en sms fra han , der han sa de ikke kunne fortsette. Hun fikk da vite av andre, at han hadde forelsket seg i ei anna , og at han nå er i et forhold med henne. Nå trenger selvsagt ikke dette skje med deg, men hun sa i ettertid at hun angret på at hun aldri satte noen grenser, at han fikk i pose og sekk. Når man er tilgjengelig uten forpliktelser, er det nettopp det. Ofte blir en av partene såret. Nå aner jeg ikke hva "din" tenker, godt mulig han har fått følelser for deg, hva vet jeg, men jeg bare nevner det. Føler du at han har følelser for deg, eller at det mest er sex fra hans side? Vet du f.eks hva han gjør ikvel, eller lurer du på om han kan møte andre? Du må leve ditt liv, ta dine valg. Jeg har ALDRI sex med en fyr FØR det har gått endel tid. Jeg liker og at en fyr må jobbe litt. Jeg mener ikke å kritisere deg, folk er forskjellige, mange venninner jeg har er som deg. Jeg er nok mer gammeldags, fordi mange er som du idag på dette. Men jeg tror man mister det fine i starten med å gå rett på sex. Jeg har alltid vært mer på å vente lenger med sex, "smørbrødlisten" min er faktisk utrolig kort, men denne gangen bare ble det slik og det er helt greit. Jeg vet hva han gjør ikveld, og vi har blitt enige om at vi ikke har sex med noen andre om det er det du tenker på. Jeg tror det er mer vennskap og sex fra hans side, og jeg er klar over at hva som helst kan skje. Det vil selvfølgelig være trist og sårende om han forelsker seg i ei annen. Gjest: Jeg har som sagt følelser for ham, men jeg er av mange grunner faktisk ikke klar for et forhold nå, uansett hvor forelsket eller betatt jeg måtte være av ham. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har alltid vært mer på å vente lenger med sex, "smørbrødlisten" min er faktisk utrolig kort, men denne gangen bare ble det slik og det er helt greit. Jeg vet hva han gjør ikveld, og vi har blitt enige om at vi ikke har sex med noen andre om det er det du tenker på. Jeg tror det er mer vennskap og sex fra hans side, og jeg er klar over at hva som helst kan skje. Det vil selvfølgelig være trist og sårende om han forelsker seg i ei annen. Gjest: Jeg har som sagt følelser for ham, men jeg er av mange grunner faktisk ikke klar for et forhold nå, uansett hvor forelsket eller betatt jeg måtte være av ham. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Vet du om det er lenge siden han var i et forhold? Har du kjent han lenge? Det er ikke så lurt å fortsette å se han hvis du er forelsket og han ikke vet, da kan du fort ende opp med å bli såra... Som en annen her tidligere skrev : hun var klar da hun traff han hun ble forelsket i!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 Vet du om det er lenge siden han var i et forhold? Har du kjent han lenge? Det er ikke så lurt å fortsette å se han hvis du er forelsket og han ikke vet, da kan du fort ende opp med å bli såra... Som en annen her tidligere skrev : hun var klar da hun traff han hun ble forelsket i! Jeg vet ikke noe om hans tidligere forhold, det har ikke vært et tema enda. Har kun kjent ham i underkant av to måneder. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Jeg vet ikke noe om hans tidligere forhold, det har ikke vært et tema enda. Har kun kjent ham i underkant av to måneder. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Møttes dere tilfeldig , eller var det type dating nettested? Du vet jo lite om han, så godt mulig han er oppi noe følelsesgreier du ikke vet om...? Godt mulig han trenger tid...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #18 Skrevet 8. februar 2013 Nå handler ikke HI om hvem som har følelser og ikke og om vi er klare for forhold eller ei, men hvorfor han later som ingenting og hvordan jeg skal takle dette fremover, hva som er lurt av meg å gjøre eller si. Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Møttes dere tilfeldig , eller var det type dating nettested? Du vet jo lite om han, så godt mulig han er oppi noe følelsesgreier du ikke vet om...? Godt mulig han trenger tid... Takk for gode svar Vi møttes fortsatt ved en slags tilfeldighet, vi bor i samme område. Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #20 Skrevet 8. februar 2013 Nå handler ikke HI om hvem som har følelser og ikke og om vi er klare for forhold eller ei, men hvorfor han later som ingenting og hvordan jeg skal takle dette fremover, hva som er lurt av meg å gjøre eller si. Ts Anonym poster: 57d03c405dc6b160472fb7d28b02b527 Du kan jo spørre on han fikk mld. Men vhis du vet at han har lest den, er det jo en måte å ignorere deg på hvis du stilte han spørsmål. Eller kanskje han følte det ikke var noe å svare på? Hvis det var noe å svare på, holder han jo litt avstand, og du vet ikke hvor du har han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå