Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har vår første bryllupsdag om noen uker, og i tillegg er det jo snart valentines day, det var også dagen vi ble kjærester. Så nå kommer to romantiske merkedager på kort tid for oss.

Jeg vil gjerne ikke at det bare er mannen i forholdet som kan være romantisk, så derfor lurer jeg på hva dere menn tenker er romantisk av kona i gi eller gjøre?

Jeg kan selvsagt kjøpe noe jeg vet han liker, men hva er egentlig romantisk? Det føles litt rart å kjøpe blomster, konfekt og en bamse med et hjerte på liksom. :fnise: Tror det blir litt for feminint for mannen min.

Noen forslag til romantiske, men "mandige" ting man kan gi mannen? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest romantiske mannen min vet er nok at jeg ordner til filmkveld. :) Kjøper god mat, lager god mat, kjøper en ny film (ikke noe klisjè, jente-klissj, gjerne noe action), ordner til med stearinlys og god stemning. Og krøller meg opp i sofaen i armkroken hans.

Anonym poster: 9ea706e5d114e86105be1a849f8c2ccf

Skrevet (endret)

Det mest romantiske mannen min vet er nok at jeg ordner til filmkveld. :) Kjøper god mat, lager god mat, kjøper en ny film (ikke noe klisjè, jente-klissj, gjerne noe action), ordner til med stearinlys og god stemning. Og krøller meg opp i sofaen i armkroken hans.

Anonym poster: 9ea706e5d114e86105be1a849f8c2ccf

Åh, det hørtes skikkelig koselig ut. :blomst:

Endret av Torepop
Skrevet

Det gjør vi egentlig ganske ofte :)

Skrevet

Ingen menn med noen forslag? Vet dere ikke hva dere liker? :) 

Skrevet

Jeg er ikke mann, men dette var suksess hos min: en meget feminin, rosa kopp som det stod "du er helt vidunderlig" på, en annen gang kjøpte jeg julealbumet til rocky siden han er så glad i det :)

Skrevet

Hmmm... Tror ikke rosa kopp er det som står øverst på lista her. Da tror jeg blowjob og en actionfilm hadde blitt oppfattet som mer romantisk.

Gosh. Kommer virkelig ikke på noe. Hva er romantikk for menn liksom?

Det kryr jo av menn her ellers, er det iiiingen som kan svare her nå? HJælP!

Skrevet

Det er kanskje ikke så veldig romantisk, men hva med en flaske god whisky eller lignende?

Skrevet

Henger meg med på denne,samfunnet,media osv viser frem at det er bare kvinner som skal få gaver, til feks vdagen nå så er det bare kvinner i fokus. Men vi som faktisk vil glede våres menn med noe får "blowjob" og "lag mat" i tips...Trenger hjelp jeg og!

Anonym poster: ecc2b93449820cbdffffd4bc7bb0fbc2

• Liker 3
Skrevet

Ta han med på gokart, fotballkamp eller lignende?

Eller så kan dere reise en plass? Enten på hytta eller en litt lengre reise.

Lag en god middag til han, så kler du deg opp i sexy undertøy og forsetter der ;)

Anonym poster: 7150cbfd7549e4808a2b899724af4cfc

Skrevet

Jeg har blitt glad for å få av min kone:

Weekendtur. Koselig små turer til Europa får jeg aldri nok av.

Blomster. Høres kanskje rart ut, men jeg liker fine blomster på soverommet (ikke kjipe roser)

Klær. Klær som er kjøpt til meg - altså ikke ut fra pris/tilbud - og mest de jeg ikke hadde kjøpt selv.

Duppeditter. Som for eksempel utstyr til min foto-hobby.

Seks flasker av mitt Belgiske favorittøl.

Overraskelse i sengen, ny vri eller eller bare "full behandling" fra topp til tå.

God mat fungerer alltid. Vi menn er enkle sånn.

Invitasjon til konsert eller lignende hvor alt er arranger - hvor jeg slipper å planlegge noe.

Overraskelsesselskap.

Reisebøker over steder jeg har lyst til å reise.

Fotmassasje (hjemme, og av min kjære) Kombinert med oppfølging på soverommet.

• Liker 2
Skrevet

Skal dessverre komme med et kjipt svar: Romantikk for menn flest er veldig begrenset. Det finnes unntak, men for de fleste av oss blir det helbom når kvinner forsøker å gjøre noe typisk romantisk for oss. Men vi smiler og ler og er happy. Det er dessverre slik at det blir mer for din egen skyld enn hans, fordi du skal gjøre noe romantisk. Hvis du har så vanskelig for å komme på noe han vil oppfatte som romantisk, da bør du styre unna det romantiske.

Selv blir jeg i hvert fall vesentlig mer glad for biff og blowjob enn for en romantisk kveld/opplevelse. Sorry, men sånn er det. Jeg tenker knapt over tanken bak gaver, jeg tenker over hva gaven kan brukes til.

Jeg er ikke helt uenig med han over her, altså, men jeg tror ikke det er helt representativt med blomster og fotmassasje. Det jeg derimot er helt enig med 'hanblogger' i er f.eks. elektroniske duppeditter, god mat eller en reise. Jeg ville ikke tenkt over at det var romantisk, men det er noe jeg hadde hatt glede av. Det er dét jeg ønsker fra kjæresten, noe jeg ser nytteverdi i. Ikke kliss.

Igjen, dette gjelder neppe alle menn, men det gjelder helt sikkert de fleste. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har fått bekreftet at kompisene mine er helt like meg: De setter pris på forsøket, men de mener hun gjør noe romantisk for å føle seg vel selv, ikke for deres skyld.

Anonym poster: 79a11b086382b10c0f6b280753477daf

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg er griseenkel sånn - Still opp i sexy undertøy og knull vettet av meg. :)

Skrevet

Menn vil ha elektronikk eller råe opplevelser. Like dyre i drift som kvinner.

Anonym poster: 965f253d23e3e8c178eb18615fd72809

• Liker 1
Skrevet

Romantikk for menn, det vet jeg egentlig ikke helt hva er..

Hadde det vært meg så kunne du ha kjøpt nesten hva som helst, fordi det er liksom fra dama. ;) F.eks hva gjør han for deg som er "romantisk" ? Du kan gjøre noe lignendes, så lenge det skaper god stemning. ;)

Anonym poster: 39eb2246a0fbd6c603d13d78d462dfc3

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bæltrist, men som min bror pleier å si: det aller beste han kan få fra kona, er å ikke få noe i det hele tatt. For da slipper han å gi noe tilbake :fnise:

Det verste er at jeg tror det er en ganske vanlig tankegang, i hvert fall når det har gått noen år.

Anonym poster: e9775178c3373471ae364a899c46f3f8

• Liker 1
Skrevet

B&B. Beef & Blowjob. Alltid en klassiker.

Skrevet

Det er jo bæltrist, men som min bror pleier å si: det aller beste han kan få fra kona, er å ikke få noe i det hele tatt. For da slipper han å gi noe tilbake :fnise:

Anonym poster: e9775178c3373471ae364a899c46f3f8

Lol

Anonym poster: ac234505954edafc3f2d6d615fc899cf

Skrevet

Det kommer jo an på hva han er interessert i ?

Hobbymekkeren; Spander prøvekjøring av tøffe sportsbiler på bilbane. Sørg for å stå på sidelinja og ta mange bilder ;)

Sportsidioten; Samle sammen kompisgjengen hans der dere spleiser på tur til Manchester/Liverpool/whatever for å se tidenes kamp. Send med et supporterskjerf i bagen ;)

Sofagrisen; Favorittsnacksen hans, action/science fiction film og deg selv i armkroken.

For luksusdyret; kjøp en dyr og eksklusiv barberserie, med barberkniv, kost og alt som hører med.

Utover det så er jeg enig i det som nevnes av flere andre over her; mat og sex. Enkelt og greit.

Skrevet

Hans lidenskap er fotball, favorittlaget hans er fra Italia, så en helgtur ned dit til en kamp eller diverse drakter fra forskjellige lagspillere. Jeg kan heldigvis veldig mye om akkurat dette laget og spillerne, veit f.eks mange av disse spillerne har egne restauranter i Milan, og booker oftest middag der. Drakt som f.eks ble brukt på spesielle kamper, helst signerte. Sånt liker han, da blir han rørt for at jeg har klart å finne noe som betyr mye for han.

Han blir utrolig glad for en flaske Jack, eller Captain Morgan, diverse whiskyglass. Pokersett ble han dødsglad for, og når jeg fikk fiksa en times kjøring med gokart for han og kompisene, mens jeg fiksa grillmat og noen kasser øl hjemme, da gråt han nesten :P

På slutten av kvelden kommer vi uansett til å kjøre på med deilig mat/drikke, film og kosing/sex, derfor liker jeg å gi han gaver som er kun til han.

Anonym poster: f90aa9b160bb2c2ac0ab03a489d8d295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...