AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Ble inspirert av tråden til hun som ikke vil henge med kjærestens venner Anonym poster: b4e49c3f45d6fe3c24c95d1f214c2394
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 JA! Jeg er veldig glad i de fleste av dem. Nå skal det sies at jeg har kjent "gjengen" en stund før jeg ble sammen med kjæresten min da. Så noen av de ser jeg på som ganske nære venner, men jeg har også fått noen nye venner og venninner gjennom han. Og han liker heldigvis mine venner og henger gjerne med det. Så det er jo kjempebra. Eksen sine kompiser var med et par unntak skikkelig kjipe, så det er godt å ha det slik som det er nå. Anonym poster: 6132995be3b137266e9684fb7ae6b372
Fantomina Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Jeg svarte der, så jeg kan vel svare her også Jeg kommer veldig godt overens med kjæresten min sine kompiser. De er en veldig morsom gjeng som er flinke til å inkludere andre. Jeg anser de fleste som mine venner også, og kan møte flere av de uten ham. Jeg har faktisk en ukentlig treningsavtale med en av kompisene. Jeg vil likevel ikke være med som femte hjul på vogna på guttekvelder for ofte, selv om jeg vet at jeg er velkommen.
Gjest Daenerys Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Ja, de er fantastiske :-) men det har nok en del med felles interesser å gjøre.
Gjest taco1 Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Nei. De synes jeg er "kjedelig og egen".
Gjest Memories Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Tja. Kommer jo overens med de, men er ikke "venner". Var venn med en ekskompis av samboeren min, men det var kun fordi han var sammen med bestevenninna mi tidligere. Ellers har jeg relativt lite til felles med de andre vennene hans. Vi har veldig forskjellige interesser og dermed lite å prate om. Kan jo ha en normal samtale med de, men jeg hadde ikke orket å dratt alene til de. Gidder heller ikke å være med hele tiden når kjæresten skal dit på besøk. Sikkert like greit - tror han setter blir på å være bare gutter i blant også.
Pottah Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Jeg og kjæresten møttes blant annet via felles venner, så de fleste vennene våre er beges venner, men han har selvfølgelig noen kompiser for "seg selv", og jeg noen venninner. Jeg liker de aller fleste vennene hans godt, men jeg merker at jeg nok har litt annerledes interesser når det gjelder for eksempel alkohol. Men stort sett, ja jeg liker kompisene hans, selv om jeg ikke kjenner alle.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Det var jeg som startet den tråden Men jada, jeg kommer overens med dem, uten at jeg egentlig noe til felles med dem. Å være på fest med dem er gøy, men å være alene med kjæresten og kompisene hans står ikke høyt oppe på prioriteringslista gitt. Anonym poster: 17570bd519bab74263699303a2cf8c79
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Jeg kommer sånn passe overens med de. De er litt yngre enn meg og ganske umodne (de er ca 16) så vi er litt forskjellige, men de var mye værre før xD kjæresten min (som er mer moden) kommer veldig godt overens med mine venner, og mange av de har også blitt hans venner og.
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Ja, helt til de inviterer seg selv på besøk og bare går rett inn.. (Mister mye privatliv.)
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #12 Skrevet 9. februar 2013 Kommer overens, men det er også dessverre(?) alt. Fint å kunne ha egne venner, men ingen av hans gjenspeiler noe av min personlighet, interesser, måte å se på ting eller væremåte. I den negative retningen. Så på den måten føler jeg meg direkte ukomfortabel sammen med de, både med og uten alkohol. Anonym poster: 87e614dd9b7838f9fd0ae77f5f843fab 1
LeaMichele Skrevet 9. februar 2013 #13 Skrevet 9. februar 2013 Ja, hans venner er blitt mine venner. Stadig jeg er eneste jente når de gutta drikker. Det er kjempe kosli, og de er veldig inkluderende. Det er kun en jeg ikke liker av gjengen.
Gjest Funky Punk Skrevet 9. februar 2013 #14 Skrevet 9. februar 2013 Ja, kommer over ens med alle hans venner. Jeg bruker dog ikke å være sammen med dem, bortsett fra en av dem
challenger Skrevet 9. februar 2013 #15 Skrevet 9. februar 2013 Nei, vi har ingenting med hverandre å gjøre. Tror vel jeg kun har vært med de den første "obligatoriske" gangen jeg møtte de for å hilse liksom. Etter det er det kun hvis jeg må kjøre de til fest, noe som kanskje skjer max to ganger i året. Han har heller ingenting med mine venner å gjøre. Det handler vel ikke om at vi ikke kommer overens eller noe, mer av det at jeg vil heller være med MINE venner enn hans venner.
missdior Skrevet 9. februar 2013 #16 Skrevet 9. februar 2013 Jeg kommer kjempegodt overens med kjærestens kompiser Selv om de er 31 og 34, og jeg bare 19, så er vi på samme nivå om man kan si det sånn. Syns alltid det er morsomt å henge med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå