Gjest winston Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Sjelden jeg leser artikler på kg, men måtte jo klikke inn på denne. Men, her var jo bare femikladder. Christian Bale er jo ikke så verst, men resten? Ikke noe jeg ville tatt i med ildtang iallefall.... http://www.klikk.no/...ticle816109.ece 1
Cathrine88 Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Jeg kan ikke huske å ha vært enig i noe jeg har lest i en artikkel på KG før, så jeg ble litt overrasket over denne. Enig i alle bortsett fra Brad Pitt og Tom Hardy. Jude Law kan jeg også styre meg for, men der skjønner jeg ihvertfall hva andre ser i ham. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Enig i noen av dem, Marlon Brando var dødssexy i sine unge år, for eksempel... Anonym poster: e646a10bb8167f8d5fb614451fe993f5 1
Sukkerklumpen! Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Kunne godt vært med Channing Tatum! 5
Gjest Yellow Taxi Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 (endret) http://trainandsustain.com/wp-content/uploads/2012/04/Brad-Pitt-Fight-club-Workout.jpg Endret 15. februar 2013 av Ann Christin 3
Gjest WendyClear Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 (endret) http://trainandsustain.com/wp-content/uploads/2012/04/Brad-Pitt-Fight-club-Workout.jpg Brad Pitt gjør seg helt klart best i fight club og ikke i de filmene som er nevnt i artikkelen! Alexander Skarsgård og Leonardo dicaprio er jeg ikke helt enig i, ellers kan jeg forstå hva folk ser i resten selv om de ikke er mine favoritter. Endret 15. februar 2013 av Ann Christin 1
Eleutheria Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Hmmmm ... Ryan Gosling: Nam nam. Wouldn't kick him out of bed! Christian Bale: ... Skeptisk. Litt for glætt for min smak. Jude Law: Åh yes please!! Dog litt skuffet over at de ikke trekker frem sexscenen i Cold Mountain. Michael Fassbender: Havner litt i samme kategori som Bale for meg. Dessverre ikke helt min type. Jon Hamm: Ikke sett Mad Men, så jeg skal ikke uttale meg. Ser lovende ut på bildene i hvert fall. Marlon Brando: ... eh. Leonardo diCaprio: Litt guttunge, men definitivt bra! Litt ødelagt av "What's Eating Gilbert Grape", dessverre. Alexander Skarsgård: Havner dessverre i samme kategori som ... Petter Pilgaard. Sveisen og ansiktshåret er skikkelig leit. Brad Pitt: ÅH namnam!! Helst Fight Club-versjonen da Tom Hardy: Kan like den litt mer pusete varianten. Ikke så glad i muskelbunter. Mangler på lista: Sean Biggerstaff (han som spilte Oliver Wood i Harry Potter): Haaaaawt!! Johnny Depp: ... Trenger denne mannen noen forklaring? Hadde våte drømmer om Jack Sparrow. Patrick Dempsey, Eric Dane, Jesse Williams (alle fra Grey's Anatomy) Gary Dourdan, George Eads (CSI) :D
Armitage Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Mark Strong. Det er bare et eller annet med øynene hans som er hypnotiserende. Og jeg er svak for britiske aksenter og menn som kler stilige dresser:P Det hjelper også at han er en utrolig bra skuespiller. Sjekk ut The Long Firm. Er ikke så imponert over de fleste på lista. Leonardo Di Caprio har jeg aldri forstått fascinasjonen over. Men han begynner å komme seg nå som han er eldre:P http://i2.listal.com/image/4256341/600full-mark-strong.jpg Endret 15. februar 2013 av Ann Christin 1
Favole Skrevet 9. februar 2013 #11 Skrevet 9. februar 2013 Ryan Gosling og Tom Hardy, åh kjære vene. Ja takk, begge to? Samtidig? Sukk...
Gjest chariot Skrevet 10. februar 2013 #12 Skrevet 10. februar 2013 Hvor er Heath Ledger? Har hatt våte drømmer om han, dvs. the Joker versjonen av han. Ja, jeg vet jeg er gal............... 2
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2013 #13 Skrevet 10. februar 2013 Det er snakk om tidenes mest sexy, ikke det siste ti-årets mest sexy mannlige skuespiller Da sier det seg selv at Marlon Brando, James Dean, Cary Grant, Rock Hudson, Al Pacino m.fl bør være med på lista. Ikke bare de som er pene og har spilt i en og annen døv romantisk komedie de siste fem åra. 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. februar 2013 #14 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Joseph Gordon-Levitt. Hadde tatt ham glatt både 1, 2, 3 og 14 ganger. http://bestmoviesevernews.com/wp-content/uploads/2011/12/Joseph-Gordon-Levitt-in-The-Dark-Knight-Rises-2012-Movie-Image-e1324329566137.jpg Endret 15. februar 2013 av Ann Christin 3
rockarollawoman Skrevet 13. februar 2013 #15 Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg ville ikke beskyldt hverken Christian Bale, Michael Fassbender, Jon Hamm, Marlon Brando, Alexander Skarsgård, Brad Pitt eller Tom Hardy for å være femikladder, basert på utseende og roller jeg kjenner dem igjen fra. Leonardo DiCaprio synes jeg ser bedre ut for hvert år som går (mer maskulin.) Jude Law er ikke vond å se på. Ryan Gosling har jeg aldri hatt sansen for. Tidenes mest sexy menn på film, det er så mange tiår å ta for seg at jeg blir sliten bare av tanken! Likevel må jeg påpeke at jeg er overrasket over at Sean Connery ikke ble nevnt i artikkelen, og at jeg er så hjertens enig med Purple Haze i innlegg #13. Endret 13. februar 2013 av rockarollawoman
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. februar 2013 #17 Skrevet 13. februar 2013 Christopher walken *sikle* Jeg vet ikke om det er jeg som er herpa i hodet, men jeg skjønner deg faktisk. 1
gjestSofia Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Alexander skaarsgård, johnny depp, jude law, heath ledger, James franco, og så er det en deilig til jeg ikke husker hva heter..åh så irriterende, han er jo best, jo colin farrel var det.:-)
gjestSofia Skrevet 14. februar 2013 #19 Skrevet 14. februar 2013 Hvor er Heath Ledger? Har hatt våte drømmer om han, dvs. the Joker versjonen av han. Ja, jeg vet jeg er gal............... Hehe da er vi to som er gale sammen. Han er jo helt rå i den filmen. Og alle andre.Har du sett han i filmen candy? Utrolig bra film
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Christopher walken *sikle* Hvaaaaa?? Blæææ æsj Anonym poster: a5f81c5cd43f3361e8c55fb853a0aa75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå