Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig å farge grønnlig/grått blondt hår med en gyllen/honning blondfarge for å bli kvitt grønnskjæret? eller hva er den beste måten? uten å måtte bleke det eller farge det brunt?

Anonym poster: 75005e997372fd5d5eff0ce91a74ca16

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

for et sikkert og bra resultat: Gå til frisøren!!

Hjemmefarging burde være forbudt!

Det gjør ingenting bedre om du bruker en hårfarge med gule pigmenter nei,..

Det er rød pigmenter som du (eller aller helst frisøren) må tilføre for å få bort det grønne.

Skrevet

Gå til en frisør og få veiledning og hjelp.

Anbefaler ikke noen til å drive på med dette selv.

Anonym poster: 2695a42f1e70c491714089fb933de313

Skrevet

Bare for å gjøre det klart.. Så har jeg ikke farget håret hjemme på flere år. Går alltid til frisøren, men for litt siden var jeg hos en frisøre som tydeligvis ikke har hatt peiling, som resulterte i at jeg fikk grønnlig hår. Jeg gikk til frisøren nå på lørdag, de begynnte å farge.. etter en stund merket jeg at de begynnte å viske.. noe var galt.. De hadde farget håret mitt GRØNNERE!!!! Så tok de i kopper toner for å dekke over det grønne, grønnfargen var ikke synlig, men håret mitt ble nesten brunt. ikke som jeg hadde ønsket. Da jeg vasket håret gikk det røde ut og jeg sto igjen med bare det grønne!! Gikk tilbake til frisøren og joda de som hadde fiksa håret mitt var lærlinger.. endte med at jeg måtte bleke hele håret.. så nå sitter jeg her med et gyllend fuglereir på hodet.. I det minste er grønnfargen vekk da..

Anonym poster: 75005e997372fd5d5eff0ce91a74ca16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...