Gjest Seleena Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Kunsten å irritere folk Pakk alle tingene dine i en koffert og forklar at du reiser bort en stund for «å finne deg selv». Gå ut av døra og kom tilbake etter 10 minutter. Rist brød til frokost hver dag, men sett ikke inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som «ikke vet hva den driver med». Hvis noen foreslår å sette i kontakten: Mumle noe om brannfare... Trekk fra gardinene når du legger deg om kvelden. Trekk dem for når du står opp. Bruk briller med tjukke glass. Påstå at du ikke ser NOEN ting. Støt borti veggen, velt stoler og snuble i matta. Når du ikke har brillene på later du som om du ser helt fint. Smil. Hele tiden. Ommøbler stua hver dag. Lat som om du ikke kjenner deg igjen når du har besøk. Insister på at vennene dine bruker både fornavn og etternavn når de snakker til deg. Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt. Hver gang det ringer på døra: Ta telefonen. Hver gang telefonen ringer: Lukk opp døra. Har du nokre?
Gjest Seleena Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Ein til: Lønnskravet er avslått! Jeg, Hr. Penis, ønsker bedre lønn av følgende grunner: Jeg gjør hardt fysisk arbeid Jeg jobber ofte på store dyp Uansett hva jeg blir satt til å gjøre, må jeg stikke hodet fram først Jeg får aldri fri (til og med i helgene - når andre slapper av - jobber jeg som regel hardest!) Jeg jobber i fuktige omgivelser Jeg får aldri betalt overtid Jeg jobber i mørke områder, med dårlig ventilasjon Jeg jobber på steder med høy temperatur Jeg er utsatt for smittefare, og kan få alvorlige sykdommer
Gjest Seleena Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Kjære Hr. Penis, Søknaden din om høyere lønn blir avslått av følgende grunner: Du jobber ikke 8 timer om gangen Du sovner fort på jobben, selv etter korte arbeidsøkter Du følger ikke alltid ordre fra ledelsen Du beholder ikke alltid den stillingen du er satt til, og ofte besøker du andre forbudte områder Du tar aldri initiativ selv, du må alltid bli presset og stimulert før du begynner å jobbe Du forlater alltid arbeidsplassen din tilgriset og rotete etter at du er ferdig med å jobbe Du følger ikke alltid sikkerhetforskriftene, som å gå med fornuftige klær Du klarer aldri å jobbe dobbeltskift Du blir alltid observert med to mistenksomme bager... uansett hvor du går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå