Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æh, jeg veit virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er så sinnsykt forelsket i en, så forelsket og betatt at det gjør direkte vondt. Jeg fungerer så og si ikke i nærheten av denne mannen, blir rett og slett skikkelig fjortiss, fnisete og helt forferdelig klumsete. Jeg ser han hver eneste dag, og vi har en veldig god tone. Henger ofte sammen og har det kjempemorro. Men jeg veit ikke om han har de samme følelsene tilbake. Jeg har på en måte ikke turt å ta det neste steget, for skulle det gå galt, ja da går det skikkelig galt - siden vi treffer hverandre hver dag.

Jeg veit liksom ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å være meg selv og håpe at han tar første steget etter hvert, og om han ikke gjør det - komme over det? Jeg er ikke typen som har mest erfaring med dette, så jeg er forferdelig usikker. Hvordan skal jeg gå frem? Hva i huleste skal jeg gjøre for å få denne fyren til å like meg?

Vær så snill, hjelp! Sommerfuglene i magen har blitt mammuter. Jeg vil bare kaste meg over han, men jeg tør ikke! :bond:

Anonym poster: 163819abb4b13db0e4b168eadcd90a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis klasse, intelligens og modenhet. Ikke virk veldig interessert ei veldig vanskelig å få. Ha tålmodighet og snart får du se hvor dette går. Nyt forelskelsen mens du kan :) herlig følelse!

Skrevet

Først er det en liste over ting du må være sikker på.

Singel?

Barn?

Interesser?

Framtidsdrømmer?

og så videre...............

Alt dette bør være enkelt å finne ut av uten å blottlegge deg selv fullstendig.

Anonym poster: ed6531e2085f481c715f60a4ed916211

Skrevet

Først er det en liste over ting du må være sikker på.

Singel?

Barn?

Interesser?

Framtidsdrømmer?

og så videre...............

Alt dette bør være enkelt å finne ut av uten å blottlegge deg selv fullstendig.

Anonym poster: ed6531e2085f481c715f60a4ed916211

Vi kjenner hverandre veldig godt, og alt dette veit jeg! :)

Jeg prøver å være oppføre meg som en voksen rundt han, gjerne fordi han er en del år eldre enn meg. Men vi har det så vanvittig gøy sammen, og han får liksom frem en side av meg som absolutt ingen har fått frem før! En mye roligere, snillere, gladere men også barnsligere side jeg virkelig ikke trodde jeg hadde! Haha, sååå klisjé det her, men åh! Han er bare så fantastisk! :rodmer:

ts

Skrevet

Det går jo an å hinte litt, uten å være for direkte. Om han er interessert han også, så vil han antagelig ta hintene. Om han ikke er interessert eller ikke ønsker å gjøre noe ut av dette, får du signaler om det også. Jeg tenker ellers at det ikke er en SÅ stor risiko å fortelle noen at man er interessert (med mindre det er skikkelig upassende pga roller osv)...

Anonym poster: 40d867828870bc29b6b610ce1ec8ccae

• Liker 1
Skrevet

Det går jo an å hinte litt, uten å være for direkte. Om han er interessert han også, så vil han antagelig ta hintene. Om han ikke er interessert eller ikke ønsker å gjøre noe ut av dette, får du signaler om det også. Jeg tenker ellers at det ikke er en SÅ stor risiko å fortelle noen at man er interessert (med mindre det er skikkelig upassende pga roller osv)...

Anonym poster: 40d867828870bc29b6b610ce1ec8ccae

Hinter som bare det, og føler han også gjør det. Men er så usikker og tør rett og slett ikke ta første steg. Meen vi skal ut sammen i morgen tror jeg. Kanskje det skjer noen fremskritt da. Time will show. Føler alt er bitteiltt lettere med litt innabords! Det blir litt krise om jeg sier det rett ut og han ikke har de samme følelsene. Ikke noe ulovlig eller noe sånn inni bildet, men det vil ødelegge alt alt alt for mye! :s

ts

Skrevet

Hinter som bare det, og føler han også gjør det. Men er så usikker og tør rett og slett ikke ta første steg. Meen vi skal ut sammen i morgen tror jeg. Kanskje det skjer noen fremskritt da. Time will show. Føler alt er bitteiltt lettere med litt innabords! Det blir litt krise om jeg sier det rett ut og han ikke har de samme følelsene. Ikke noe ulovlig eller noe sånn inni bildet, men det vil ødelegge alt alt alt for mye! :s

ts

Hvordan gikk det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...