Gå til innhold

Erfaringer med Side-by-side kjøl/frys?


Gjest Étoile

Anbefalte innlegg

Gjest Étoile

Vurderer å skaffe meg nytt kjøl og fryse-skap, og har i den sammenheng falt litt for side-by-side varianten.

Noen som har erfaring med disse og kan fortelle litt? Er det så upraktisk som noen sier det er, hvilke merker etc er bra? (er f.ex et Samsung-skap til 10 000 vesentlig mye dårligere enn et GE til 25'?)

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humla

Vi har sånt samsung kjøl/frys med isbitmaskin ol. Er super fornøyd. Selgeren i butikken (og vi så på ett mye dyrere egentlig) sa det var ett veldig bra kjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha et kjøleskap med frys er det en lur løsning. De er også veldig stilige. Når det gjelder pris så får man gjerne det man betaler for. Om du sender en pm kan jeg sende bilde av et veldig stilig kjøleskap noen jeg kjenner har.

Når det gjelder oppbevaringsplass syns jeg at de tar for mye gulvplass sammenlignet med oppbevaringsplassen man får. Da sammenlignet med et kjølehjørne som tar 1300liter. Problemet med det er at du ikke har fryser inkludert. Fordelen er at det alltid er masse plass der til serveringsbrett og kakefat (Hvem kjenner ikke følelsen av å totalomgjøre kjøleskapet når man har fest og folk skal ha plass til øl eller selskap og masse boller og fat)

Hadde jeg mått velge mellom et vanlig kjøl/frys og et av de du vil ha hadde det helt klart blitt det siste. Alle jeg kjenner som har det er fornøyd. Og kjøper du med isbitmaskin kommer du nok til å få mye glede av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et sånt et med isbitmaskin nå på Smartclub til 7990,- , merke LG (det er ganske lik Samsung sitt) :) Vi er kjempefornøyd! Tror nok utseende på kjøleskapet har mye å si for prisen også (stål og svart ligger jo på 14-15 000 og oppover). Broren min kjøpte LG skapet for noen år siden, og har ikke hatt noe problem med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...