mini Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 Nesten krise her nå! Skal gifte meg om 2 1/2 uke ca, og nå sitter jeg her og ordner sangheftet. Tenkte å bruke en forside jeg fant på allsang.net, og nå er sidene stengt!!!! Er det noen som vet noen andre steder jeg kan finne en fin forside? PLEASE hjelp meg. Veldig takknemlig for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Jeg husker de forsidene..de er laget i WOrd tror jeg m/ bruk av clipartene der...Der finner du det meste....
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Jeg husker de forsidene..de er laget i WOrd tror jeg m/ bruk av clipartene der...Der finner du det meste....
Frøya*0803 Skrevet 3. juni 2002 #4 Skrevet 3. juni 2002 Hei, mini Jeg har noen sanger fra de sidene som et vennepar har brukt. Om du vil kan jeg sende dem til deg, så får du jo se om du kan få til noe med dem.12
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2002 #5 Skrevet 4. juni 2002 Hva med å bruke et bilde av dere selv på forsiden istedenfor? Det skal vi og det ble kjempeflott. Bildet er tatt den dagen han fridde og er en rekonstruksjon av frieiet. Han sitter ned på kne med ringene og jeg står og ser på ham. Kjempekoselig å kunne bruke på en forside... Bare en ide om man ønsker å bruke noe annet enn clipart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå