Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter med at jeg litt "bart". Og det sliter veldig på selvtilliten. Jeg prøvde å barbere deg bort, men den mørke "skyggen" er der enda, så det ser fortsatt ut som bart selv om den er borte. Og da tenkte jeg å bleke den. Men jeg er litt mørk i huden, ville det sett rart ut? Har sett flere med min hudfarge gjort det med strålende resultat. Men er redd for å prøve i tilfelle jeg får blond bart, haha!

Hva synes dere?

Og har dere bleket "barten", hva skjedde?

Takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med voksing?

Anonym poster: e800e6a15ed33b4ba5d874058a72393e

Skrevet

Hva med voksing?

Er det noe bra da?

Anonym poster: e800e6a15ed33b4ba5d874058a72393e

Skrevet

Hvis du vokser eller napper, så slipper du at håret stopper rett under huden (som ved barbering). Hvis håret stopper rett under huden, så vil den synes igjennom, og lage en "skygge". Om den nappes vekk, så vises den ikke før den vokser ut igjen. Bleking *kan* være et alternativ, men det kan fort bli synlig om du har mørk hud. Ihvertfall når det er sol ute. Prøv deg ihvertfall frem med bleketid, så du ikke får kjempelyse hår.

Anonym poster: c0be61f6abb463720af37cffe4d74b9a

Gjest Euforia
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg dratt til hudpleiesalong og fått det vokset. :)

Skrevet

Jeg bruker Andrea hårfjerningskrem og noen ganger Veet sin hårfjerningskrem. Sistnevnte skal i utgangspunktet ikke brukes i ansiktet, men det går fint så lenge man ikke har særlig sensitiv hud og så lenge man passer på å ikke ha produktet på lenger enn det står på pakken. :)

Anonym poster: 49a9a0a21e1fad25e89e6a52e3343261

Skrevet

Men når du vokser den, får du sånn "skygge" eller er alt borte?

Takk for svar allesammen!

Skrevet

Kanskje laser kan være en god ide? Jeg har tatt laser for å fjerne hår på overleppa og det har funket bra. Det varer ca. en måned før man må gå til ny behandling. Det kan være litt smertefult, men går veldig raskt! Er unnagjort på to-tre minutter. Vet ikke helt om det er anbefalt på mørk hud, men hvis du ikke har sånn kjempe mørk hud regner jeg med det skal gå fint.

Anonym poster: 2d343925d0e52c27e187c6a50fecf5b0

Skrevet

Har sånn lyse sjokolade aktig hud, hehe! Takk, skal elese litt om det!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du vokser eller napper hele tiden dreper du jo hårsekkene til slutt... er i hvert fall slik for folk som napper brynene over flere år. Men det kan ta år, så om du vil ha rask prosess kan du sikkert få bruk for en sånn laser dings som bare zapper vekk hårene. Men dette er best på lys hud og mørke hår om jeg ikke tar feil? :vetikke:

Skrevet

hmm? skal finne det ut. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...