AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Noen som kan hjelpe meg med noen tips til pynting i barnedåp? Kan være hva som helst, men tenker også på tips til pynting på bordet også :-) Kan jo si at dåpen er til en liten gutt. Anonym poster: 8751c1e7c2c25e14b13ae961bc3fc445
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det er fint å i tillegg til lyseblått ha en annen farge som bryter litt, f.eks sølv eller lysegrønn. Ellers synes jeg det er pent med hvit duk, og lyseblå løper midt på (slike som man kan få tak i i metersvare på bl.a hobbybutikker, panduro f.eks. Ellers er det fint å strø noen blå perler/hjerter rundt på bordet... Synes jeg da Anonym poster: 7dfe3f4f24f88b2490ad11142801915e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Det er fint å i tillegg til lyseblått ha en annen farge som bryter litt, f.eks sølv eller lysegrønn. Ellers synes jeg det er pent med hvit duk, og lyseblå løper midt på (slike som man kan få tak i i metersvare på bl.a hobbybutikker, panduro f.eks. Ellers er det fint å strø noen blå perler/hjerter rundt på bordet... Synes jeg da Anonym poster: 7dfe3f4f24f88b2490ad11142801915e Det var ingen dum ide!! :-) Det skal jeg tenke på. Tusen takk! :-) Anonym poster: 68466aeb4698fb2bce362d8421a78a9a
Vera Vinge Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Det er vel veldig vanlig med lyseblå sløyfebånd o.l, men jeg valgte en mer fargerik variant. Hadde hvit duk, servietter med fargerike fugler, brettet fugler i ulike fargede ark og brukte dette som bordkort, samt hadde blomster i kongeblått, mørkerosa og lyserosa i ulike flasker og skåler. Valgte noen farger som gikk igjen, så det ikke ble fullt kaos. Syns det ble passe morsomt, men likevel pynta.
lykkeliggift Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Sjekk ut www.frumaela.no, hun har nettopp lagt ut masse tips
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 (endret) I navnefesten til min sønn brettet jeg båter i to størrelser i blått papir med små flagg i toppen. "Bølger" av gavebånd og strødde små blomster rundt omkring. Vi valgte blått og rødt fordi det var litt morsomt. Dessuten var han 9 mnd når vi hadde den så den lyseblå babyperioden var liksom over. Enkelt, morsomt, søtt og billig og ikke veldig sukkersøtt. Jeg er ikke så sukkersøt av meg.. Vi klarte av en eller annen grunn ikke ta bilde før festen var over så det bærer jo litt preg av det.. Endret 8. februar 2013 av siebaeo
siebaeo Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Det er vel veldig vanlig med lyseblå sløyfebånd o.l, men jeg valgte en mer fargerik variant. Hadde hvit duk, servietter med fargerike fugler, brettet fugler i ulike fargede ark og brukte dette som bordkort, samt hadde blomster i kongeblått, mørkerosa og lyserosa i ulike flasker og skåler. Valgte noen farger som gikk igjen, så det ikke ble fullt kaos. Syns det ble passe morsomt, men likevel pynta. Hørtes kjempefint ut!!
ara Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Legger ved et bilde av mitt bord. Vi feiret hjemme. Jeg synes de røde stolene ødela litt, men hadde ikke noe annet valg. Vet ikke om du ser det så godt på bildet, men jeg kjøpte en pakke med blå, små filt-smokker på Panduro, som jeg strødde utover bordet. Synes det var litt kult! ;-) Kjøpte tulipaner og satte en og en i små vaser. Bordkortene lagde jeg selv med diverse utstyr som jeg også kjøpte på Panduro. Mye fint å bruke derfra! Nå hadde jeg få gjester da (18.stk). Hadde jeg hatt 30-40 gjester så hadde jeg nok ikke lagt såpass jobb med bordkortene..
ViljaH Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 På ikea har de for tiden noen veldig fine lyseblå fat og skåler, om du bor i nærheten. Koster typ 19 kr stykket. Ellers gikk jeg også for hvit duk, lyseblå løper fra panduro som avbildet over. Hjemmelagde bordkort (se godt utvalg i bånd hos panduro). Hvite hovedrettsallerkener, lyseblå forrett. Prikken over i'en var blomstene, kjøpte lave oppsatser hos blomsterforhandler med bl.a. blå hortensia, orkideer. Altså litt mørk rosa som brøt med alt det lyseblå/hvite. Bare hvitt og lyseblått blir litt kjedelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå