Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Missy111
Skrevet

Hei,

Har over en lengre periode blitt frastjålet truser fra både undertøysskuffen og skittentøyet og har i den siste tiden fått misstanke til en av min samboers kompiser.

Jeg har ikke sagt noe om dette til noen inkludert typen min og ønsker heller ikke å gjøre det da jeg tror han ville reagert på en ødeleggende måte.

Så hvordan får jeg slutt på dette uten å ødelegge for noen og ender opp truseløs?

Takker for alle gode svar

Missy111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare har fått besøk av noen underpant gnomes jeg;)

• Liker 1
Skrevet

Du må spørre han du mistenker rett ut om han har tatt fra undertøyet ditt.

Anonym poster: b06ceb39a08d3e4cef24a0e33d95aead

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Har hørt det er sunt å gå truseløs (soppinfeksjoner og den type ting), så du kan jo se det fra den positive siden.

Men seriøst, dersom en kompis av typen din driver og stjeler trusene dine, ville jeg ha vokta meg vel for ham. Høres ut som en potensiell voldtektsforbryter.

Skrevet

Liker du tanken på at en av kompisene til samboeren din ronker i undertøyet ditt?

Gjest Bibompibomp
Skrevet

Spionkamera.... Du vet, sånne nette små, som også kan stilles inn til å ta opp når det detekterer bevegelse.

Kjøp gjerne to, ett til undertøysskuffen og ett til skittentøyskurven.

Om kompisen til kjæresten din evt blir en eks-kompis, må det nesten være verdt, når du diskrèt smyger laptop`en oppi fanget hans mens filmen, der han er i full sving i skittentøyskurven, ruller over skjermen :fnise:

Gjest Missy111
Skrevet

Hei igjen og takk for svar,

Jeg er som sagt ikke sikker på at at det er denne karen som gjør det men jeg er temmelig sikker. Spionkamera synes jeg er å dra den langt men ideen er god:-)

Har vurdert det dit hen at jeg kan sende en melding til kompisen og si ifra om hva jeg mener og at jeg vet hva han holder på med uten å avsløre hva jeg spesifikt tenker på. Noe sånt som: Hei, jeg har funnet ut hva du driver med og nå som jeg vet det kan du godt holde opp! Får jeg bare spørsmålstegn tilbake så er det iallefall avkreftet at det er han. Er de en dårlig ide?

Missy111

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Har vurdert det dit hen at jeg kan sende en melding til kompisen og si ifra om hva jeg mener og at jeg vet hva han holder på med uten å avsløre hva jeg spesifikt tenker på. Noe sånt som: Hei, jeg har funnet ut hva du driver med og nå som jeg vet det kan du godt holde opp! Får jeg bare spørsmålstegn tilbake så er det iallefall avkreftet at det er han. Er de en dårlig ide?

Missy111

Så rævva idè som de kommer. Du vet jo ikke om du beskylder en uskyldig fyr for temmelig creepy greier (utrolig kjip ting å ha på seg når en er uskyldig). Og hvordan skulle et spørsmålstegn tilbake avkrefte noe som helst? Jeg spiller ihvertfall alltid dum når jeg blir forsøkt ferska i noe....ikke at jeg springer rundt og stjeler truser da, men sånn generelt.

Syns spionkamera var en god idè. Mye enklere enn å begynne med psykologiske spill du garrantert kommer til å tape.

Gjest Missy111
Skrevet

Så rævva idè som de kommer. Du vet jo ikke om du beskylder en uskyldig fyr for temmelig creepy greier (utrolig kjip ting å ha på seg når en er uskyldig). Og hvordan skulle et spørsmålstegn tilbake avkrefte noe som helst? Jeg spiller ihvertfall alltid dum når jeg blir forsøkt ferska i noe....ikke at jeg springer rundt og stjeler truser da, men sånn generelt.

Syns spionkamera var en god idè. Mye enklere enn å begynne med psykologiske spill du garrantert kommer til å tape.

Hei,

ikke nødvendigvis bare et spørsmålstegn men i alle fall et undrende svar. Får han denne meldingen og skjønner at jeg er klar over det så vil han vel holde fingrene unna?

Missy111

Skrevet

Har du spurt typen din om hvor undertøyet har blitt av?

Anonym poster: 29fc99f3a4414bece4ecde7f2b483f55

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Hei,

ikke nødvendigvis bare et spørsmålstegn men i alle fall et undrende svar. Får han denne meldingen og skjønner at jeg er klar over det så vil han vel holde fingrene unna?

Missy111

For det første er det lett å fake et undrende svar. For det andre kan falske beskyldninger fort være drepen for et forhold. Dersom jeg var ham, og jeg ikke hadde stjælet noen truser, ville jeg funnet det temmelig sårende at du automatisk gikk ut ifra at det var meg. Jeg mener, det ville jo fortsatt bety at du annså meg som en creepy fyr. Hvilken fyr har vel lyst til å bli ansett på den måten?

Nei, gå for hard evidence, du. Spionkamera var et godt forslag. Kan helt sikkert få et skitbillig et på Claes Olsson.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Rettelse:

"Forhold" skulle være "vennskap".

Skrevet

Gud, jeg begynner å bli dyktig lei av enkelte trollerier.

Skrevet

Du, det er vaskemaskinen. Du ofrer dem til Den Store HvitevareGuden. Tilbe. :gullengel:

• Liker 1
Gjest Missy111
Skrevet

Rettelse:

"Forhold" skulle være "vennskap".

Skjønte det.

Uansett så har jeg jo ikke beskyldt ham for det jeg tror han gjør med den meldingen jeg ville sende, den kan jo bety så mye. Men er han skyldig så vil han etter all sannsynlighet ikke finne på å gjøre det igjen.

Har ikke sagt noe til typen om trusetyven nei.

Missy111

Gjest Missy111
Skrevet

Vaskemaskinen har i alle fall fått skylden for nok forsvunne sokker :-)

Missy111

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Uansett så har jeg jo ikke beskyldt ham for det jeg tror han gjør med den meldingen jeg ville sende, den kan jo bety så mye.

Så hva har du tenkt å si når han spør deg hva den meldingen betyr?

Skrevet

Vaskemaskinen har i alle fall fått skylden for nok forsvunne sokker :-)

Missy111

Den var ikke fornøyd, ergo den har begynt å ta truser også. Du må blidgjøre den før det begynner å minke på dongerybuksene.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

det vet du godt f.eks

"Nei, det vet jeg ikke. Nå får du slutte å gå rundt grøten og si hva det er du mener jeg har gjort, di jævla kjærring."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...