Gå til innhold

kjeftet på naboen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk hjem et barn fra skolen i sted, barnet var helt skjelven etter å fått kjeft av en pappa nede i gata.

Det viste seg at datteren hadde beskyldt barnet mitt for å ha slått et annet barn med ski-stav i øyet..

Jeg vet at det ikke er sant, noe så alvorlig ville skolen ha ringt oss for m.m

Denne jenta, men mest hennes venninner har tidligere ertet/mobbet mitt barn, så det var bare tull og fanteri.

Jeg tok med meg barnet mitt og gikk bort til dem, ringte på og spurte hva som foregikk? om hvorfor denne mannen hadde grunn for å skjelle ut barnet mitt..

Så etter litt utblåsning fra meg, så beklager han!

Han sa at han var sykemeldt og nettopp hadde operert hode, så han kunne reagere litt voldsomt....

Jeg ble litt satt ut for å si det sånn, kom med noe som at alle har vi vårt og stri med.. ønsket han god bedring og skynntet meg hjem med barnet mitt.

Nå fikk jeg dårlig samvittighet for å ha kjeftet på mannen. Bør jeg kjøpe en blomst?

Jeg ville bare passe på barnet mitt. uff..

noen råd, meninger..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Tror kanskje jeg bare ville sørget for å passere dem en dag og hilse pent og være trivelig, og på den måten vise at du ikke er sint lenger... Prøv å få til litt vanlig, hyggelig nabokontakt liksom... Men vanskelig med slike situasjoner...

• Liker 5
Skrevet

Det samme hadde jeg gjort ,han som voksen bør ta opp dette på en roligere måte ..Syns ikke du skal si beklager.

• Liker 7
Skrevet

Du er en tulling.

tJeg kunne ikke vite at han var syk! veldig unødvendig å si..

Ville ikke du sagt fra om noen urettmessig skjelte ut barnet ditt kanskje? :P

Skrevet

ts her, takk for svar :) ja, det holder vel å hilse ;) Ha en fin helg!

Skrevet

nei du skal ikke beklage, evt ta en prat med han når dere ses igjen og ikke undgå ham, da blir det bare rart.Hvis det er noe som har sket ofte, vil jeg høre om man kunne sette seg ned og tage en prat, men det kommer an på hvor my dere trenger omgås disse folk.

Skrevet

Ikke beklag. Han skjelte ut datteren din og fortjente å høre. Operasjon eller ei.

Anonym poster: 8d556eefb802a0bfe6de965acff5a5b4

• Liker 6
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Har du tatt kontakt med skolen om dette, evt snakket med den andre jentas foreldre? Det å slå noen med en skistav er en seriøs anklage å komme med. Det at den andre jenta sier det kun for å skade ditt barn gjør det enda verre. Jeg hadde ikke latt dette gå uten mer oppfølging - det virker tydelig at noe må gjøres, og at den andre jenta ikke har gått bort fra tidligere synder.

Naboen tror jeg du har ordnet opp med allerede.

Gjest Sunheart
Skrevet

Kan jo hende jenta di hadde gjort det? Hvorfor skal foreldrene alltid ta ungenes sitt parti. Du vet jo ikke hvem som lyver?

Ta kontakt med skolen og hør om de har noen annen versjon av det?

Ungen din kan være verdens snilleste hjemme, men finne på mye galskap utenom så du ikke vet.

• Liker 3
Skrevet

Kan jo hende jenta di hadde gjort det? Hvorfor skal foreldrene alltid ta ungenes sitt parti. Du vet jo ikke hvem som lyver?

Selvsagt snakker ts sant! Hennes barn har ALDRI gjort noe galt, og kommer aldri til å gjøre noe galt heller.

Anonym poster: d0ec3f61d59ad57db1c1bbf88a541871

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Selvsagt snakker ts sant! Hennes barn har ALDRI gjort noe galt, og kommer aldri til å gjøre noe galt heller.

Anonym poster: d0ec3f61d59ad57db1c1bbf88a541871

Beklager, det tenkte jeg ikke på :fnise:
Skrevet

Beklager, det tenkte jeg ikke på :fnise:

jeg forstår ikke humoren i å komme med sånn sarkastiske slengbemerkninger her!

Skrevet

jeg forstår ikke humoren i å komme med sånn sarkastiske slengbemerkninger her!

Er altid noe som skal være spydig eller litt for morsomme her inne,er en grunn til at man nesten aldrig gidder og poste noe her inne :P

Jeg synes ikke du skal tenke på det jeg,du kunne ikke vite at han ikke var frisk,sånn er det bare. Og om noe sånn hadde skjedd hadde jo skolen tatt kontakt med deg om det hadde skjedd i skoletiden seff :)

Skrevet

Du kan alltids høre med skolen for sikkerhetsskyld.

Barn kan lett hyle ut at noen slo når de egentlig streifet borti den andre f.eks. Overdrive rett og slett.

Voksne kan også overreagere på ting de får halvveis med seg.

Da jeg gikk på barneskolen, ca. 8-9år gammel, måtte vi barna "irettesette" læreren vår da hun feilaktig beskyldte en elev for å ha slått en annen slik at hun blødde neseblod.

Hun som blødde neseblod gjorde det ofte, og av ingenting. Hun måtte brenne blodkar inne i nesen for at hun ikke skulle blø fra nesen hver dag.

Anonym poster: 01d454ba055a1bc07bdc35ed377d11a0

Skrevet

Jeg hadde reagert akkurat som deg TS. Han hadde overhodet ingenting med å kjefte på ditt barn, uansett om han hadde operert. Du tok barnet ditt i forsvar, akkurat slik en god mamma skal gjøre:)

Skrevet

Jeg hadde reagert akkurat som deg TS. Han hadde overhodet ingenting med å kjefte på ditt barn, uansett om han hadde operert. Du tok barnet ditt i forsvar, akkurat slik en god mamma skal gjøre:)

Takk! :)

Skrevet

Jaha så han var frisk nok til å skjelle ut barnet ditt men for syk til å bli utskjelt selv? javel ja.

• Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med skolen og hør om de har noen annen versjon av det?

Ungen din kan være verdens snilleste hjemme, men finne på mye galskap utenom så du ikke vet.

Hadde en elev slått en skistav i øyet på en annen elev så hadde skolen tatt kontakt,

Anonym poster: a26ae7d93d5e6ead46ec2e301faee691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...