Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som aldri har vært særlig sporty.Jeg er vel mere en litt bortskjemt berte type.

Så har jeg begynt på et treningssenter og har fått en personlig trener, en ung mann, som er veldig ivrig. Han styrer og steller. Innsatsviljen hans er det ingenting å si på; Men jeg synes han legger lista litt høyt og ler nærmest av meg om jeg vil ta det for lett. Og så skal han ytfordre meg med hvor mye han klarer. Burde han ikke vite at det er stor forskjell på en sterk,trenet ung mann og en slapp litt fiskebolle ung kvinne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han skal da overhode ikke tøffe seg og vise hvad han kan du betaler for hans tid skal brukes på deg! han skal kunne finde balansen mellem at udfordre deg og ikke gjøre det slikt at du gir op! jeg har en riktig flink trener han viser aldri hvad han selv kan og er kjempeflink! lykke til jeg har had to forskellige begge utrolige bra så jeg håber du finner en løsning!

Skrevet

HAHA! kanskje han prøver å imponere deg men vet ikke hvordan man gjør det riktig.

Bare si rett ut. "Du trenger ikke å vise hva du kan. Jeg vet allerede jeg og du ikke er på samme nivå" vær rolig, selvsikker og kontrollert når du sier det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...