Gå til innhold

Har du førerkort?

Har du førerkort (klasse B)?  

1. 1. Har du førerkort (klasse B)?

• Har førerkort!
      62
    • Har ikke førerkort!
      14
    • Holder på å ta førerkort!
      5
    • Hadde førerkort, men fikk det inndratt!
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok mopedlappen med en gang jeg var gammel nok, og billappen med en gang jeg ble gammel nok til det...

Så jeg har hatt lappen noen år ja :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Har ikke lappen, og hvis jeg slekter på foreldrene mine, kan det ta en stund... Faren min tok lappen omtrent da jeg ble født, og da var han 35. Moren min kjørte opp to år senere, i en alder av 32.

Jeg har litt lyst nå, da.

Skrevet

Ja, jeg har lappen. Selv om jeg bor i Oslo er den god å ha, frihet rett og slett.

Gjest Embla s
Skrevet

Gratulerer :)

Jeg har hatt førerkort siden jeg var 18. Det var en lykkelig dag (husker enda hvor nervøs jeg var, og hvor lykkelig jeg ble da jeg ble godkjent) :) Også husker jeg da jeg kom hjem, var så glad. Så sa pappa "stikk ut og kjør deg en tur du". Den første turen helt på egen hånd... Det var merkelig, tenkte "jammen tenk om jeg egentlig ikke kan kjøre da"... Kjørte kjempelang tur, var borte flere timer og fikk kjempe kjeft da jeg kom hjem (de trodde vel det hadde skjedd en ulykke siden jeg "aldri" kom hjem igjen :roll: )

Skrevet

Jeg har dessvere ikke lappen,har nemlig ikke råd til å ta den før jeg får meg en jobb. :cry:

Men jeg bør absolutt ha lappen innen ett år,da skal nemlig mannen min i militæret,og da blir det litt kjipt å sitte her og ikke komme seg noen steder!

Gjest Coral
Skrevet

Jepp, har lappen og veldig glad for det!

Skrevet

Jeg har den også. Hatt den siden jeg var 18.

Skrevet

Fikk lappen i desember, og var svært lettet! Et par måneder etter jeg fylte 18(måtte vente leenge før jeg fikk plass på kjøreskolen)..

Skrevet

Har hatt lappen siden 18-års-dagen (sykkellappen, tok billappen noen måneder senere) og kjører bil eller sykkel hver eneste dag - avhengig.

Gratulerer med lappen!!!

Skrevet

Jepp, jeg har lappen, tok den for noen år siden, da jeg skulle ha nummer to. Ikke søren om jeg skulle ha to barn og ikke førerkort.... :ler:

Skrevet

Ja, har hatt lappen siden jeg var 18 1/2 - begynner å bli noen år... Grattis med lappen, forresten! :D

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skal ha min første kjøretime i dag :-?

*Grøss og gru*

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Har ikke lappen....Netopp blitt 25 år....

Har tenkt tanken mange ganger men fytte rakkern for et tiltak gitt!!

Men vet jo at jo lenger jeg venter, jo dyrere blir det...

Men en gang så!!! :sjenert:

Skrevet

Har hatt lappen i litt over 3 1/2 år :D

Skrevet

Jepp! I flere år til og med!

Skrevet

Jeg tok lappen i 2000!

Da var jeg 28 år :-)

Skrevet

Jeg hadde min første kjøretime på tirsdag!

Det var kjempegøy, synes selv jeg var ganske flink. Men jeg har et stykke igjen.

Kjørelæreren min syntes også jeg var flink til å ikke ha kjørt noe før.

Så det blir nok lappen på meg til høsten, tenker jeg! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...