AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hva gjør du med håret en vanlig dag og på fest, fra dusjen til du går ut døra? Hvilke produkter bruker du? Hvordan styler du? Anonym poster: 377e358ae06cbcffca798137e4099c81
sara-ellis Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 I dusjen bruker jeg sjampo og balsam fra MoroccanOil, går med håret i turban en stund, føner det mens jeg lener meg fremover og står sånn til håret blir kaldt. Synes håret blir litt luftigere og får mer volum inne ved røttene. Så lager jeg skillet med en kam og så tar jeg i hårolje fra MoroccanOil. Om jeg skal noe spesielt kan det hende jeg retter ut tuppene og "luggen" rundt ansiktet, for den former seg når den ligger bak øret. En sjelden gang krøller jeg det eller bruker en donut, men håret mitt er så glatt at det holder sjelden hele kvelden. Bruker hårsprayen Masterpiece fra Tigi. I hverdagen har jeg også håret i donut, hestehale eller løs flette på ene siden fordi det er så deilig å få håret ut av ansiktet når man jobber og trener.
awesome. Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Bruker shampoo og balsam i dusjen, kurer håret en gang i uken. Vasker alltid håret på kvelden siden håret mitt er tykt og bruker nesten 5 timer på å tørke. Liker ikke å tørke det med hårføner da jeg føler det blir så tørt og frizzy. Bruker også morroccainoil i vått hår etter vask. Bytter mellom å glatte håret og krølle det. Siden jeg sparer ut luggen bruker jeg ofte å tvinne den eller flette den for å få den bort fra ansiktet. Har også håret i donut eller hestehale, som regel når det litt fett eller jeg skal trene og lignende. På fest gjør jeg ikke noe annerledes, kan hende jeg rufser det litt til, men det kommer an på hva jeg skal ha på meg.
kills Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Bruker shampoo (Redken All Soft eller Color Extend, spørs når jeg farget håret) og balsam (Redken Real Control) i dusjen, i blant hårkur (Joico K-Pak). Deretter bruker jeg leave in kur med varmebeskyttende og hårolje fra Alexander Sprekenhus i håndkletørt hår. Retter eller krøller det, jeg liker å ha velstelt hår uansett om jeg skal på fest eller ikke. Bruker varmebeskyttende fra Joico, hårpudder fra Osis+ og hårspray fra Bed Head (Masterpiece og Rockaholic)
Gjest Pheel Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Dusjer alltid kvelden før jeg skal noe. Bruker bare vanlig shampoo og balsam, grer det etter dusj og lar det lufttørke. Så retter jeg håret rett før jeg skal noe spesielt, evt. krøller, og så bruker jeg littegranne olje eller krem i det når jeg er ferdig. Ikke verre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå