Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en person før nyttår, og jeg trivdes utrolig godt i hans selskap. Det føltes som han likte meg også, og jeg tenkte at kanskje vi kunne være gode venner... Vi har snakket om alt mellom himmel og jord, så vi begynte jo å bli godt kjent med hverandre.

Men så ble det selvfølgelig masse tull, og vi endte opp med å ha sex. Eier ikke selvkontroll virker det som, og ikke var det verdt det heller. Og nå er alt merkelig, og jeg føler ikke at han egentlig har så veldig lyst til å prate med meg.

Er det noen som har klart å rette det opp igjen etterpå? Kan man gå tilbake til å bare være venner og late som det aldri har skjedd? Eller må jeg bare innse at alt er ødelagt og gå videre?

Anonym poster: 6d87a2019f57a94b8d4eab55d9243a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å snakke med ham? Ikke bare hinting og små-spørsmål, men direkte konfrontasjon? Prøv det først, før du forventer svar herfra. Hvis han ikke er villig til å snakke konkret om det og være med på å bestemme deres forhold, da kan du gjøre en vurdering av situasjonen og se hvor mye energi du gidder å putte i det.

Anonym poster: 79c5b827f2b0ed02ad8674613813ee19

Skrevet

Hvor mange ganger hadde dere truffet hverandre da dere hadde sex?

Kanskje synes han at det er en rar atemning, uten nødvendigvis at han ikke er interessert i deg lenger...

Anonym poster: d2e319ba51f5b75bfa2db6e4d770d67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...