Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal skaffe oss MasterCard, noen som har oversikt over hvilket som er best? Det finnes jo en god del å velge i mellom, og den ene "skriker" høyere enn den andre i reklamene... Her gjelder det å lese alt med liten skrift nøye, noen som har gjort den jobben og kan tipse oss om noe?

PS:

Trenger ingen formaninger om at MasterCard er farlig etc, vi har begge god økonomi og god styring på den, har til dags dato aldri i mitt liv betalt en regning etter fristen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har EC Gold - fornøyd med det. Tidligere hadde jeg VISA gold - tror det hadde noe lavere årsavgift (350?). Er ansatt av bank nå, så jeg får det gratis, og har mista litt kontrollen...

Skrevet

Har hørt mye godt om EnterCard jeg også.

Gjest Moonchild i.i.
Skrevet

Jeg anbefaler å sjekke med banken din om de har en total-pakke. Denne inneholder som oftest to kort til prisen av en (Visa-debet + MasterCard kredit). Du kan jo surfe litt rundt på nettet og se hva de enkelte storbankene tilbyr av totalløsninger.

De fleste banker som tilbyr MasterCard som en del av sin (grunn)totalpakke har inntil 50 000,- i kreditt, rentefri kreditt i inntil 45 dager og gebyrfri bruk (brukerstedene betaler for din bruk).

Skrevet

Takk for tips, tar gjerne i mot flere!

Vi bruker Skandiabanken, har kun BSU-konto i banken "hjemme", så de kan ikke tilby noe som er konkurransedyktig i det hele tatt.

Skrevet
Har hørt mye godt om EnterCard jeg også.

Jeg bruker MasterCard levert av EnterCard :wink:

Skrevet

Takk :)

Må se å få fikset dette snart, vi bare utsetter og utsetter og glemmer og glemmer...

Skrevet

Jeg bruker MasterCard levert av EnterCard :wink:

ja det var det jeg skjønte ;) derfor jeg sa "også"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...