Shadee Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hei Har akkurat fått knekt koden på å hekle bestemorruter. Tenkte å lage babyteppe. Hvilket garn og størrelse på heklenålen er det best å bruke til det? Har laget noen ruter, men garnet er veldig tynt, og nålen er str 2. Vil jo gjerne ha det mykest mulig
Niennas Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det kommer til å ta laaang tid å hekle med nål nr 2! Du kan jo velge alt slags mykt garn, hvor mye penger ønsker du å legge i det? Hva slags garnmerker kan du få tak i? Sånn kjapt ville jeg nok ha anbefalt deg å kjøpe Drops merino ekstra fine og heklenål 4,5 eller noe. Da går det i det minste litt fortere, og garnet er helt nydelig 1
Shadee Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2013 Tusen takk for tips, har en del garnbutikker i nærheten så da skal jeg ta meg en tur å se Blir jo enda mer motivert når man får resultater litt fort
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Jeg ville heklet med minst str 3,5. Men også gjerne 4 eller 5, da går det mye fortere! Skal babyteppet ligge oppå en vogn, eller inntil babyhud?
Shadee Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2013 Kanskje inntil babyen? Ja, tenker jeg går for 4 eller 5, i allefall nå i begynnelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå