AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Min samboer skal ta lappen nå denne måneden, han tok den nemlig ikke da han fylte 18. Men bil har han hatt noen år, og nå skal han ordne istand den. Er ikke så mye som skal gjøres, men han har bare utsatt alt hele tiden så ting har hopet seg opp. For litt siden var han utro, noe som gjør at jeg enda sliter med å stole på han og han må vise at jeg kan stole på han. Han må svare på en ordentlig måte, og vise at han bryr seg - så klart skal han få lov til å si sine meninger og vi har våre uenigheter. Denne uken har han jobbet sent og når han begynner på jobb kommer jeg hjem fra jobb, så vi treffer hverandre ikke før sent på kvelden. To dager lå jeg med omgangssyken, og han skulle egentlig være hjemme på dagen frem til han dro på jobb. Det sa han sist kvelden før, så kom morgenen og han prøvde å vekke meg for at jeg skulle på jobb. Jeg sa at jeg var dårlig, og da ble han kjempe sint. Han kjeftet, dro og dyttet forsiktig (men uansett) i meg, og det siste han sa var ''jeg visste det, du kom ikke til å dra på jobb) Så en noen timer senere sa han at han skulle på kjøreskolen. Så dro han og ble borte noen timer, samme dagen etter. Kan godt hende han skulle dit, men reaksjonen hans på morgenen fikk meg til å tro noe annet. Har nok veldig mye med det at jeg ikke stoler på han å gjøre. Så igår ble han tidligere ferdig på jobb enn jeg hadde trodd så jeg spurte om vi kunne være litt sammen idag. Ja, det kunne vi sa han. Så kom han hjem og en halvtime senere fortalte han at han tenkte han skulle dra å ordne på bilen. Han var dermed ikke hjemme før halv ni, og gadd ikke svare meg på telefonen de gangene jeg ringte og drit sur den ene gangen han svarte. Så kommer vi til idag da.. Nå skal han plutselig dra med faren sin å skru idag også. Hele kvelden borte, og han blir hentet på jobb ettersom han ikke kjørte(kjører motorsykkel) regner jeg med.. For så å dra rett opp der. Han har hele tiden sagt han ville jeg skulle være med, jeg har jo vært med tidligere. Men nå gidder han ikke svare meg på meldinger engang. Mens facebook oppdateringer kan han holde på med. Forstår virkelig ikke hva han vil med det her, kanskje jeg overdriver. Men jeg blir ordentlig lei meg av det her. Syntes det er dårlig Anonym poster: cdc7f632a7333cf01805e571ecf491b9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 -. Anonym poster: 1026f028b293020082bef55a83648d34
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Han er lei av forholdet, men klarer ikke å gjøre det slutt. Anonym poster: 5d4704e191cbac3e1dd54aa1fec5a2fb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Han er lei av forholdet, men klarer ikke å gjøre det slutt. Anonym poster: 5d4704e191cbac3e1dd54aa1fec5a2fb Hvorfor klarer han det ikke? Jeg skjønner ikke hva som er vanskelig med å si det er over. For det her sårer meg bare enda mer. Anonym poster: 1026f028b293020082bef55a83648d34
dobri123 Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Han er lei av forholdet, men klarer ikke å gjøre det slutt. Anonym poster: 5d4704e191cbac3e1dd54aa1fec5a2fb Må vel for all del ikke si han er lei forholdet?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Noen flere forslag? Er virkelig forvirra over hele situasjonen.. Syns ikke det er noe greit egentlig Anonym poster: 1026f028b293020082bef55a83648d34
Gjest Nina Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Det er vondt og vanskelig å gå rundt å være usikker,og det er sjelden tillitten etter utroskap kan bygges opp nok til at forholdet vil kunne fungere på et sunt nivå.Jeg ville nok ha følt som du gjør,har selv vært i forhold der hvor tillitten er ikke-eksisterende,det er slitsomt og det tærer på forholdet og en selv.Ut i fra det du forteller virker det jo ikke som han bryr seg så veldig om deg,og om å gjenopprette tillitten og ta hensyn til at du føler deg usikker etter at han var utro.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor klarer han det ikke? Jeg skjønner ikke hva som er vanskelig med å si det er over. For det her sårer meg bare enda mer. Anonym poster: 1026f028b293020082bef55a83648d34 fordi det er aldri enkelt å si det er over til noen man har vært med lenge. uansett hvor lei han er av deg så er det aldri enkelt å gjøre det slutt
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Noen flere forslag? Er virkelig forvirra over hele situasjonen.. Syns ikke det er noe greit egentlig Anonym poster: 1026f028b293020082bef55a83648d34 Hvorfor skal HAN si at det er over? HAN var utro...han gjør INGENTING for å gjenopprette tilliten mellom dere...hvorfor gidder DU? Eier du ikke selvrespekt???
dobri123 Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor skal HAN si at det er over? HAN var utro...han gjør INGENTING for å gjenopprette tilliten mellom dere...hvorfor gidder DU? Eier du ikke selvrespekt??? Tror ikke du hjelper TS så veldig mye ved å snakke til henne på denne måten. Elsker hun han er det ikke alltid lett å gå, de fleste vet det. Det beste vi her kan gjøre er å være støttende, vise den støtten han ikke viser henne!
Gjest anonym Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Tror ikke du hjelper TS så veldig mye ved å snakke til henne på denne måten. Elsker hun han er det ikke alltid lett å gå, de fleste vet det. Det beste vi her kan gjøre er å være støttende, vise den støtten han ikke viser henne! Jeg ser den, men noen ganger må man si ting rett ut. Virker som hun passivt sitter og venter på at han skal gjøre det slutt...Noen trenger å stå mer opp for seg selv, si at de ikke finner seg i å bli behandlet som dritt! For det er jo det hun gjør! Han behandler henne DÅRLIG!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Jeg tror han er utro. Anonym poster: 2c9b2517d3331f1583a4479f0b3b5f79
Bella21 Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har selv tilgitt et utroskap og prøvd å gå videre, og det gikk i noen uker, også klarte jeg ikke mer Enten så velger du å stole fullstendig på han, ellers kutter du det ut. Det er både slitsomt for deg og han, og det kommer til å gå mest utover deg...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 Virker ikke akkurat som typen å samle på. Holder med personen ovenfor som sier han antageligvis er lei forholdet. Anonymkode: 4bdd6...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå