Gå til innhold

TIPS og TRIKS til bryllupet;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen artige tips eller noe vi bare ikke må glemme?

Når gifter du deg?

Jeg er 2015 brud, men gosh så mye jeg har begynt planlegge ;)

Blander familien din seg inn i planleggingen?

Har du planlagt bryllup med en annen mann/kvinne før?

Om du skulle velge et bryllup til en kjendis, hvilket er ditt favoritt?

For min del: fotballfruen. Vakkert bryllup rett og slett ♥

Anonym poster: 2d75f1ebe8182b977aae9f5d9af8bcd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gifter meg til sommeren, har en familie som blander seg når vi er i samme rom. Aldri planlagt bryllup før. Kjendisbryllup måtte blitt Blake Lively sitt, liker at det er holdt privat og "hemmelig".

Enig med Leya. Redigerte derfor bort deler av kommentaren. :)

Endret av Kiara!
Skrevet

Jeg synes det er utidig å kalle noen andres bryllup for trashy Kiara. Seriøst.

Spm var vel i tillegg hvilket du likte, ikke hvilket du ikke likte.

Ja jeg har planlagt bryllup før og derfor er det litt enklere denne gangen. :fnise:

Familie prøver å ikke blande seg men de gjør det. Vi gjør likevel det som vi selv synes er best.

Kjendisbryllup? Aner ikke..siste jeg så var kronprins Haakon og Mette Marit..

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er utidig å kalle noen andres bryllup for trashy Kiara. Seriøst.

Spm var vel i tillegg hvilket du likte, ikke hvilket du ikke likte.

Enig. Det var feil.

Skrevet

Ta noen bilder i hverdagssituasjoner. Del en pølse og lompe på en bensinstasjon eller noe :)

Når gifter du deg?

13. juli i år

Overhodet ikke. Her gjør vi som vi vil uten innblanding, både fordi folka våre holder nesene sine for seg selv, og fordi vi er tydelige på hvordan vi vil ha det.

Ja jeg har vært gift før, og vet derfor veeeldig godt hva jeg vil og ikke minst ikke vil denne gangen.

Sarah Ferguson og prins Andrew av England i 1986. Tror ikke noe annet på tv har gjort så stort inntrykk på meg.

Gjest Adriane
Skrevet

Hvis dere har noen interesser som er veldig "dere", så prøv å få tatt noen bilder som fremhever dette, samt prøv å få inn noen detaljer her og der som også fremhever dette :)

Når gifter du deg?

August 2013

De prøver iallfall, hehe. Og til dels har de fått gjennomslag for noe, av diverse årsaker, men i det store og hele gjør vi som vi selv føler for og mener blir bra.

Nope.

Har helt ærlig null peiling på kjendisbryllup ;)

Skrevet

Egentlig ikke. Husk gnagsårplaster, kanskje? ;)

Når gifter du deg?

Vi gifter oss 1.juni i år. :)

Ikke det spor. Vi er voksne, fornuftige og betaler gildet selv. Ingen har blandet seg i det hele tatt, men sagt at vi gjerne må bruke dem om vi skulle trenge noen som helst hjelp.

Nei, men jeg avsluttet et seks år langt samboerforhold da jeg ble dårlig av tanken på å skulle gifte meg og få barn med han. Han hintet om det, og det ble en tupp i baken for meg.

Jeg kan ikke for alt i verden komme på et eneste kjendisbryllup jeg vet noe som helst om.

Skrevet

Har du noen artige tips eller noe vi bare ikke må glemme? Finn ut hva som er spesielt for dere og som dere kanskje vil legge vekt på under bryllupet. For oss (og mange av gjestene) er musikk veldig viktig og det blir mye levende musikk, både under vielse, middag og fest.

Når gifter du deg? sommeren 2014

Blander familien din seg inn i planleggingen? Bare på en hyggelig måte når jeg selv spør om råd. De er egentlig bare entusiastiske og positive til det vi finner på. (Svigermor bor ikke i Norge og det er kanskje litt bra i forhold til planlegging for vi har veeeldig ulik smak når det kommer til design.. :fnise: )

Har du planlagt bryllup med en annen mann/kvinne før? Nei, men har blitt fridd til en gang før og måtte si nei.

Om du skulle velge et bryllup til en kjendis, hvilket er ditt favoritt? Her er jeg helt grønn.. hehe.. Er nok veldig lite opptatt av kjendiser og har ikke vært så opptatt av bryllup heller før vi bestemte oss for å gifte oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...