Gå til innhold

Mexico med jentegjengen? eller kjærestetur ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mexico med jentegjengen? Eller kjærestetur med kjæresten ?

Jeg har ett lite dilemma, eller egentlig et ganske så stort dilemma.

Jeg studerer i utlandet, nærmere bestemt USA og da har vi noe som kalles springbreak hvor alle studenter får fri en uke fra skolen, hvor de fleste reiser enten til mexico, miami osv for å feste og komme seg til litt varmere strøk.

Jentegjengen skal til Mexico, og jeg har jo egentlig veldig lyst å være med der. Men kjæresten vil ha meg med til Miami, bare oss to.

Meg og kjæresten har hatt litt problemer i det siste, til tross for at vi har kun vært sammen i 6mnd, så føler jeg at jeg skylder han en tur.

Men samtidig er det noe jeg kan gjøre med han når jeg vil, og springbreak er noe jeg får opplevd en gang i livet. Spesielt når alle jentene er med. Jeg vet, at kjæresten kommer til å bli ganske så lei seg, velger jeg å reise med dem, og det kommer til å gå utover forholdet. Jeg vet ærlig talt ikke om det overlever det.

Samtidig har jeg 7 jenter som blir veldig skuffet om jeg ikke blir med dem. DILEMMA. LUKSUSDILEMMA

Hva ville dere valgt?

Vi er nødt å bestille billetter snart, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg vil gjøre!, og trenger virkelig råd når det gjelder dette fra noen andre.

Anonym poster: 71a41606a82a0fb4e295370be32fb069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du er high-school-student, hvilket betyr at dette neppe kommer til å bli din siste kjæreste uansett.

Derfor: Jentetur til Mexico.

Skrevet

Det høres jo ut som du har bestemt deg allerede, når du er i tvil om forholdet ditt vil overleve et slikt valg - og allikevel vurderer det. Når du er like "bekymret" for å skuffe venninneflokken din som kjæresten din, så understreker du bare dette. Kanskje han ikke er den rette for deg?

Med dette i tankene sier jeg gogo springbreak. Når du først er i USA og studerer bør du jo (ihvertfall om du ønsker) oppleve kulturen til det fulle. Det er nå du er ung og har muligheten til det.

Ps. Hvis jeg var deg ville jeg heller tenkt på om jeg virkelig ønsket å fortsette å ha kjæreste eller ikke. Svarer du på det, så har du svaret på det andre spørsmålet ditt også..

Skrevet

Dersom du elsker kjæresten din og ønsker en fin fremtid sammen med han, foreslår jeg at du velger kjærestetur.

Skrevet

Spring break, helt klart. Det er en tur du kommer til å huske resten av livet!

Helt ærlig, hvis du og kjæresten din har problemer allerede, kommer dere ikke til å vare livet ut. Hvorfor dra til Miami på en kjærestetur der dere sikkert kommer til å krangle enda mer?

Anonym poster: 0d774d26089229b81df64df4a8be3fed

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...