Gå til innhold

A bli forlatt for en annen etter langt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Engjest
Skrevet

Noen som har opplevd aa bli forlatt for en annen, hvor ogsaa den som du ble forlatt for gikk fra sin ektefelle/samboer?

Historier hvor det gikk i dass og din eks kom tryglende tilbake mottes med takk.

Og for noen kommenterer om det: Ja jeg er bitter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kom løpende en stund etter at han hadde fått barn med sin samboer og flere år etter det var slutt mellom oss. Jeg ble kvalm og kastet ham ut da han foreslo at vi hadde sex.

Men det var vel neppe slike ting du ville høre om?

Anonym poster: 2914eb3fa41632d963fd39131f3e83da

Gjest Engjest
Skrevet

Hehe, jo, det er akkurat slike ting jeg vil hore om :)

Skrevet

Jepp, med mindre gutten hadde en meget sjelden og utenomjordisk grunn til å forlate meg så tar jeg han aldri tilbake! Har altfor høy selvrespekt til det.

• Liker 4
Skrevet

Ohyes! Han dumpet meg via tekstmelding etter 10år som samboere.

Jeg flyttet ut og han trygla meg tilbake etter 3mnd. Den nye dama orket ikke å ha han etter at han ble singel. Jeg ignorerte all form for kontakt. Nå er jeg lykkelig gift og barn på vei.

Han er fortsatt singel og bor nå sammen med mammaen sin:)

Anonym poster: 0528f1ec2092d1528e9e5621edbacc0e

• Liker 6
Skrevet

Bra svar...akkurat det jeg var ute etter. :) Etter ukevis med logner om at "de bare er venner" fant jeg en epost i dag (leste ikke epostene hans, men den poppet opp mens jeg brukte ipaden). Hun har i tillegg smurt bilder ut av seg og ham paa facebook til de grader, slik at jeg har faatt mange kommentarer og sporsmaal om det er slutt.

Skulle han komme tilbake, noe som jeg ikke ser bort i fra siden hun er temmelig sjalu og vinglete av natur (er en saakalt venninne av meg) og han har temmelig kort lunte, saa skulle jeg jammen gitt han et saftig spark rett bak.

+De kommer jo alltid tilbake, gjor de ikke? Det har i hvert fall alle mine ekser gjort tidligere, dog noen ganger tok det aarevis.

Gjest Engjest
Skrevet

Hva slags low life dumper forresten noen paa tekstmelding etter 10 aar? For et krek, bra du ble kvitt ham!

Skrevet

Har en eks som nå selv etter at jeg er gift på nytt fortsetter å ringe og mase. Han maser ikke direkte om å bli sammen igjen, men han ringer for å spørre om helt idiotiske ting han ikke har noe med å gjøre.

Han flyttet. Jeg sørget. Jeg gikk videre. Han står på stedet hvil.

Jeg har det bra nå, og gir blaffen i hvordan han har det. Det har jeg gitt uttrykk for i mange år, men likevel så gir han seg ikke.

Anonym poster: a3230f5daf3580b9bc58fdf07d772525

Skrevet

Min eks var utro i lang tid. Jeg hadde mistanke lenge, men han nektet (og jeg er ingen snoker) så jeg hadde aldri håndfaste bevis. Mistanken ble etterhvert så stor at jeg pakket tingene mine og dro. Jeg dro på torsdagen, dagen etter (på fredagen) flyttet den nye damen inn til han. Det gikk to måneder før han ringte meg og gråt. Han ville ha meg tilbake. Jeg spurte hva som skjedde med den nye damen. Da sa han: " hun bor her fortsatt, men om du flytter inn så flytter hun ut".

Haha! Det kan du tro jeg gadd! Fyren var tydeligvis alt for redd for å være alene og gjorde et tappert forsøk på å overlappe det ene forholdet med det andre! Han bor fortsatt med hu andre, selv to år etter...

• Liker 3
Skrevet

Min mann var utro og flyttet ut for å vli kjæreste med den nye. Jeg har vært helt knust, veldig lei meg og bitter, og utrolig sint på både han og den han har forhold til. Hun visste at han hadde kone og barn.

Om han skulle angre seg, har jeg bestemt meg for at jeg ikke tar han tilbake. Han kan godt angre seg for at han forlot meg, men sviket som utroskapen er kan jeg aldri tilgi. Hadde ikke klart å legge det bak meg.

Skrevet

Hva slags low life dumper forresten noen paa tekstmelding etter 10 aar? For et krek, bra du ble kvitt ham!

Det er noen der ute, ja.

Han maser enda mer nå som jeg har kommet meg videre og han er overbevisst om at jeg en dag kommer til å angre på at jeg ikke tar han tilbake:)

Skrevet

Been there, done that..

Sammen i ti år. Ble forlatt for han fant seg ei ung vaker Blondie... Og han angret veldig ganske fort. Og han angrer nå også etter over fire måneder. Han ønsker å holde på med begge.. Nei takk sier jeg, jeg har null følelser for han lenger!!

Anonym poster: 965b92ecef532cbde45cd7ed7c69308e

Skrevet

Haha, jeg ble dumpet gjennom kompisen hans:) vi var sammen i 7år. Han er fortsatt singel, 4år etter bruddet. Jeg, lykkelig og forlovet.

• Liker 2
Skrevet

Dusten fant seg et sidesprang på arbeidsplassen. Når jeg fant ut av det lempet jeg han elegant ut og han ga inntrykk over å være lettet over at han slapp å informere meg/ ta støyten. Selv om jeg var knust klarte jeg ikke annet enn å le han opp i ansiktet når han kom tuslende etter 4 måneder, blek om nebbet og med bønn om forsoning.. "leketøyet" hadde nemlig blitt gravid og da var selvfølgelig moroa over.

Etterhvert som nyervervelsen viste seg å være en skikkelig psykopat og han var fanget i et spindelvev av "lausunge", advokatkrav om store barnebidrag med lovnad om at kravet bortfalt hvis han inngikk giftemål osv osv endte han på evig flukt. Han kontaktet meg noen ganger men fikk klar beskjed om at alt var dødt fra mitt hold.

Over 20 år siden dette nå og jeg synes kanskje litt synd på han hvis jeg legger godviljen til. Jobbflørten ble et vedvarende mareritt og hun jakter fremdeles på han, han har endt opp som en omstreifer og tør ikke slå seg til ro vitende om at hun oppsøker han så fort bosted blir kjent. :kosteskaft:

Anonym poster: 12ebb0e3d51ec3e3233d6eca985f582b

• Liker 3
Skrevet

Nå ble ikke jeg forlatt for ei annen dame, men vi slo opp (jeg tok opp det, og vi var enige) men han ble sammen med en eks bare dager etter bruddet, men det ble slutt etter noen uker og det gikk enda noen uker før han vil tilbake...

Men dette klassifiseres vel som "rebound" og ikke "utroskap".

Anonym poster: d025ad3665d423b84cb526d294254f47

Skrevet

Disse historiene trengte jeg å høre. For to år siden dumpet han meg over telefon etter seks år sammen og i fjor giftet han seg med ludderet. Jeg er singel, klinisk deprimert og bitter. Jeg ønsker ham alt vondt.

Anonym poster: 82df11c8243b135fb44f7794bf17b66f

Skrevet

Disse historiene trengte jeg å høre. For to år siden dumpet han meg over telefon etter seks år sammen og i fjor giftet han seg med ludderet. Jeg er singel, klinisk deprimert og bitter. Jeg ønsker ham alt vondt.

Anonym poster: 82df11c8243b135fb44f7794bf17b66f

Hvor lenge siden dumpet han deg?

Ok, du hadde uflaks og møtte en dust. Men du kan ikke ødelegge livet ditt av den grunn. Selvfølgelig er det vondt og det er utrolig dårlig gjort, men du må prøve å komme videre! Og det for din skyld!

Jeg har hørt at beste hevnen er å ha det bra! :)

Anonym poster: d025ad3665d423b84cb526d294254f47

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Ohyes! Han dumpet meg via tekstmelding etter 10år som samboere.

Jeg flyttet ut og han trygla meg tilbake etter 3mnd. Den nye dama orket ikke å ha han etter at han ble singel. Jeg ignorerte all form for kontakt. Nå er jeg lykkelig gift og barn på vei.

Han er fortsatt singel og bor nå sammen med mammaen sin:)

:fnise: :fnise: Sorry, men fryder meg. Til pass for han!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...