Gå til innhold

Hva er en narkoman i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Gjest GetOverIt
Skrevet

Ja? Når er man egentlig en narkoman mener dere?

Jeg mener en narkoman er en som bruker heroin hver dag og som ikke klarer å leve normalt i samfunnet.

Hva er din definisjon på narkoman?

Skrevet (endret)

Alle som misbruker dop .

Endret av lovedrug
  • Liker 9
Skrevet

Stakkars dere.

Anonym poster: af38099a604ecde7e6f8e13ea369dd1b

Gjest GetOverIt
Skrevet

Alle som misbruker dop .

Hva vil det si å misbruke dop?

Gjest GetOverIt
Skrevet

Stakkars dere.

Anonym poster: af38099a604ecde7e6f8e13ea369dd1b

Hvem er det synd i ?

Skrevet

Når rus er i hode ditt hele tiden fordi du ikke takler livet uten.

• Liker 3
Gjest GetOverIt
Skrevet

Når rus er i hode ditt hele tiden fordi du ikke takler livet uten.

Er enig i den :) Når rus har blitt en del av hverdagen, har man kommet for langt

Skrevet

Alt for langt ,desverre:(

Gjest Darthoven
Skrevet

En narkoman er en som har prøvd hasj èn gang! Det er nok til at jeg definerer vedkommende som narkoman! Har du først innhalert reven, så kommer døden og lager et leven. Once you puff the evil stuff, satan in your mind posess.

• Liker 2
Skrevet

Man er narkoman når man misbruker narkotiske stoffer i slik grad at det kommer i veien for andre ting i livet ens og nedsetter livkvaliteten. Som feks når man mister jobben, kjæresten og må begå andre kriminelle handlinger for å opprettholde bruken.

Anonym poster: f22cd3eded6a8b30c7a5a7afab6764d2

• Liker 6
Skrevet

Ja? Når er man egentlig en narkoman mener dere?

Jeg mener en narkoman er en som bruker heroin hver dag og som ikke klarer å leve normalt i samfunnet.

Hva er din definisjon på narkoman?

En som er avhengig av narkotika. Det trenger da ikke å være heroin.
  • Liker 6
Gjest GetOverIt
Skrevet

En som er avhengig av narkotika. Det trenger da ikke å være heroin.

Selvsagt ikke. Dårlig skrevet av meg i HI. Skulle stått narkotika, ikke heroin.

Skrevet

En som er såpass avhengig av et narkotisk stoff at personen ikke klarer å fungere normalt.

• Liker 1
Skrevet

En narkoman er et menneske som har hatt et særs dårlig utgangspunkt i livet og/eller gjentatte ganger har tatt feile valg, som har resultert i et misbruk av narkotiske stoffer, med alt det medfører.

• Liker 1
Skrevet

En narkoman er en som har prøvd hasj èn gang! Det er nok til at jeg definerer vedkommende som narkoman! Har du først innhalert reven, så kommer døden og lager et leven. Once you puff the evil stuff, satan in your mind posess.

Tror du har sett for mye på:

http://www.youtube.com/watch?v=ugBlAa_vpRc

Anonym poster: 789d0167348faf50da06c6affbf571e7

• Liker 1
Skrevet

Inhalert? Du er klar over at man kan spise faenskapen? Vil du si det samme om en som har gaflet i seg en brownie uten å vite hva den inneholdt?

Skrevet

En som har samme forhold til rusmidler som en alkoholiker har til alkohol.

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Inhalert? Du er klar over at man kan spise faenskapen? Vil du si det samme om en som har gaflet i seg en brownie uten å vite hva den inneholdt?

En som har sittet i samme ROM som en som røyker hasj er en narkoman og potensielt livsfarlig massemorder/misbruker i mine øyne!

Skrevet

En som har sittet i samme ROM som en som røyker hasj er en narkoman og potensielt livsfarlig massemorder/misbruker i mine øyne!

BØ! Nå kommer jeg og tar deg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...