Gjest Badabing Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Har sett på Pinterest at folk klarer å lage så mye fin dekor med neglelakk. Noe av det er selvfølgelig bare sært, men jeg synes det er fint med fransk manikyr i andre farger (f.eks glittertopp) osv. Går det an å få kjøpt noen sett med utstyr for å dekorere eller noe lignende? Har prøvd teip, men det funket ikke så bra.
J.J.R Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har prøvd det som heter neglekaviar, altså dette: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v3/635888733_1/Caviar-manicure-caviar-nail-polish-kit-with-three-fashion-colors-Black-White-Rainbow-144Sets-Lot-HB978.jpg Det ble overraskende stilig, men 'kaviaren' har en tendens til å falle av (spesielt på typpen av negla), som mildt sagt er ganske upraktisk.
Gjest Euforia Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 De har spesiell negleteip til 1 dollar på ebay. :D
Gjest Badabing Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Neglekaviar ble litt for spesielt for meg, tror jeg :/ Skal sjekke evay, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå