Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fornøyd med meg selv fra rompa/skrittet og opp, og med føttene. Er slank og har fin hud, og alt er bare bra ellers, men ...

Lårene og leggene skjuler jeg alt jeg kan. De er ikke fine i det hele tatt!

Hver sommer ligger jeg på verandaen og soler meg, og når jeg skal på stranda går jeg alltid med bukse siden jeg ikke kan vise legger og lår.

Har aldri hatt en kjæreste, fordi jeg er så redd for reaksjonene på hvor fæle leggene og lårene er...

Jeg har mye hårproblem og har mye sår, og mye arr etter sår... Sårene pleier å forsvinne når jeg soler meg, men arrene syns. De gamle arrene har blitt borte med tiden, men jeg har fortsatt nyere arr ...

Det værste er egentlig hårproblemene mine! Jeg har mye mørke hår bak på lårene og i bikinikanten og opp mot navlen ...

Har også en bart, men den er ikke så ille, bortsett fra at jeg må barbere meg et par ganger i uken.

Jeg lurer iallfall på om en mann kunne vært sammen med en som meg?

Anonym poster: d9eb1105dc0a549221fb4506dda05250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...

Jo, selvfølgelig vil menn være sammen med deg. Så lenge du barberer/vokser deg så er vell ikke det noe problem? Ikke beskymre deg for sår og arr, seriøst! Jeg og har sår og arr oppover leggene, men folk får ta meg som jeg er altså, hvis ikke er de ikke verdt det.

Hvis du plages så mye med hår - har du vurdert laserbehandling?

• Liker 1
Skrevet

Skal vi se:

Jeg kjenner ei jente med bart som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente med ett bryst som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente med pose på magen som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente med tidenes pæreform som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente som har skikkelig kraftig acne som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente i rullestol som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente med uhelbredelig kreft som har kjæreste.

Jeg kjenner ei jente som har svært alvorlig anoreksi og ser utrolig syk ut som har kjæreste.

Osv. Listen er lang. Uavhengig av hvorvidt jeg personlig kjenner dem eller ikke, det er jo en haug med mennesker der ute med ulike fysiske 'problemer'/situasjoner, noen kan justeres, andre er medfødte eller umulige å endre. De er ikke alle dømt til et liv uten kjærlighet. Heldigvis.

Anonym poster: a0c8b91d4c7d6a06ad5da72ff96b9957

• Liker 8
Skrevet

Jammen, menn liker jo så godt bena på damer ... og mine er ikke noe fine å klå på :(

Gjest navnelapp
Skrevet

Har du sjekka hormonnivåa dine hos legen? Av og til kan slike problem med sterk hårvekst på kroppen vere på grunn av ubalanse i hormonnivåa. Eg veit ikkje noko meir om det enn at det kan vere ei årsak. Det kan iallfall vere greit å sjekke det, slik at viss du kan få medisinar som kan redusere dette problemet så føler du deg betre. Det finst også lysbehandlingar som kan fjerne hår. Men uansett: Folk med dei raraste skavankar får seg kjæreste, så dette er berre ein liten detalj når guten du er glad i ser på deg. Lykke til! :)

Skrevet (endret)

Jeg har kjempefine bein, men menn virker ikke å være spesielt opptatt av dem. Jeg har aldri opplevd det som en utløsende faktor når det gjelder forelskelse. Bein er da ikke noe særlig å klå på heller. Det finnes tross alt rumper.

Endret av Glynis
  • Liker 2
Skrevet

Jammen, menn liker jo så godt bena på damer ... og mine er ikke noe fine å klå på :(

Øhh.. klå på ben? Trur det er annet du foretrekker å klå på først.

Anonym poster: 27cbf2bc9ef288ad3babad204d0926d4

Skrevet

(Hetrofile) menn liker damer. Punktum.

Når det kommer til kroppsdelene så vil en mann, om han virkelig liker deg, like deg som du er, og se det pene i det. Om du har stygge ben, så ser han vel litt mer på annsiktet, magen, skuldrene eller ryggen din, og godtar bena som de er.

Om du er bekymret for at det er noe galt med deg som fører til at du ikke har kjæreste, så tror jeg isåfall at det handler om selvtilliten din. Stol på at du er bra nok, og ikke vis din missnøye over bena dine, så vil ikke noen mann som virkelig liker deg tenke over dette. Det er vanskelig å like noen som ikke liker seg selv.

Skrevet

Jeg vet innerst inne hva som er rett, men samtidig så ser man at alt rundt seg er perfekt, og man er redd og usikker for om man er bra nok utseendemessig...

Men er redd for at andre skal reagere negativt på bena mine pga arr, sår og mørke hår ... jeg gråter ofte pga dette.

Når er det rette tidspunktet å fortelle en mann om dette om man møter en mann?

Jeg har tenkt på å ta kontakt med lege, men har allerede veldig dårlig erfaring med en tidligere fastlege som ikke tok meg seriøst, så har på en måte gitt dette opp ... :(

Gjest navnelapp
Skrevet

Du kan bytte fastlege viss du ikkje føler at du blir teken alvorleg. Men det kan også hende at du overvurderer kor alvorleg dette er, det er vanskeleg for oss å vurdere. Eg syns ikkje det faktum at du har arr på leggane skal vere noko du snakkar om tidleg i eit vennskap/forhold. Ingenting å stresse med. Eg trur ikkje at du skal bekymre deg for at du vert "uinteressant" på grunn av dette.

Skrevet

Ja. Kroppen min er full av arr (etter selvskading da jeg var ung, og etter eksem, og etter alle mine uhell - jeg er veldig klønete) og jeg har strekkmerker, og jeg er litt feit...

men til og med jeg har kjæreste. så det er nok håp for deg også. :)

Anonym poster: c9d3faa89b559fd6afcb131163866009

Gjest utloggetidag
Skrevet

Kjenner en jente som har ordentlig brannarr over begge bein og ene armen i tillegg til at hun har "stokkelegger". Antagelig langt mer skade enn det du beskriver da nesten all hud er ødelagt. Beina er ikke det peneste på henne, men hun kan velge og vrake i menn fordi hun er utrolig pen og sjarmerende og ikke gjør det om til et handicap. Når det gjelder hårvekst får du vokse deg eller barbere deg slik de fleste av oss andre gjør - jeg gjør det annenhver dag, og slutt med sytingen. Dersom du har problemer med mannfolk har det å gjøre med det som er inni hodet ditt ikke at du har noen arr på beina. Selvfølgelig vil det være menn som synes at det er et problem, samme som noen menn foretrekker små pupper, noen store, noen liker damer med små puter på magen, noen foretrekker magene flate, noen liker tynne, noen liker damene lubne - du kan ikke være en hit hos alle. Mange menn som ikke bryr seg om dama har stygge bein.

Skrevet

Jeg er med en "leg man", og mine ben er små klubber sammenlignet med de lange lekre. Det går så fint så!

Anonym poster: 8624676230ea20001d694b233ca0a49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...