AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #1 Skrevet 7. februar 2013 Herregud jeg spyr bare ved tanken på å sminke meg. Er så utrolig lei. Hver eneste morgen må jeg fylle inn brynene, ta på foundation, concealer, pudder, blush, og maskara. Og det ser så naturlig ut, at folk tror jeg går uten sminke. Men jeg kan ikke gå uten sminke. Flere som er lei sminkingen på morgenen? Kunne jo ha sovet 20 min lenger Anonym poster: e3e4210588281484ec377e0657be7880 4
venus_ Skrevet 7. februar 2013 #3 Skrevet 7. februar 2013 Hvorfor kan ikke du gå uten sminke? Det kan da umulig gjøre så mye å ha på litt mindre en gang i blant? 2
mmn Skrevet 7. februar 2013 #5 Skrevet 7. februar 2013 Kutt ned der du kan, bytt ut fundation med concelaer der du trenger det, farg bryn og vipper (det sparer tid), bruk en god selvbruning og kutt ned trinnvis, så skal du se at ingen merker det 1
fresia Skrevet 7. februar 2013 #6 Skrevet 7. februar 2013 hvorfor kan du ikke gå uten sminke? du kan vel i hvertfall trappe ned og bruke mindre? selv bruker jeg bare 2-3 minutter på å sminke meg de dagene jeg gjør det... 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 Anonym poster: 60c89e48b71aa738b667930a012dee42 Anonym poster: 60c89e48b71aa738b667930a012dee42 4
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2013 #8 Skrevet 7. februar 2013 Jeg også...men ser syk ut uten så jeg MÅ! Kunne aldri gått f.eks på jobb uten foundation og øyesminke.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #9 Skrevet 7. februar 2013 Jeg jobber på kontor, og selv om de fleste sminker seg er det ikke noe problem å gå uten hvis jeg føler for det. At jeg ser trøtt og utvaska ut er vel ikke noe problem for andre enn meg selv?! (hadde vært annerledes hvis jeg hadde kundekontakt, kanskje. Men gjemt bak en skjerm må det være greit å være usminket, vel?) Anonym poster: eb60732d7a948376d4e6f27bea5baa76
awesome. Skrevet 7. februar 2013 #10 Skrevet 7. februar 2013 Når jeg ikke orker å sminke meg tar jeg bare på litt maskara. Har så smale øyne at jeg føler jeg ser så trøtt ut uten. Så du kan sikkert kutte ned, og bare ta på det som er høyst nødvendig. Hvis du kun sitter bak en skjerm og ikke egentli trenger sminke, tror jeg ikke det er noe problem å la være å sminke seg 1
globalagogo Skrevet 7. februar 2013 #11 Skrevet 7. februar 2013 Dere bare tror dere ser syke / slitne / annerledes ut uten sminke. Etter bare noen få dager er dere vant til det, og alle andre også. Tør å gå uten sminke! Det er kjempeherlig. Så blir man litt ekstra pyntet hvis man sminker seg til fest o.l. Jeg har aldri sett noen være styggere uten sminke. Og kanskje huden har godt av å ikke dekkes til? (Med mindre du bruker egnede produkter, og ikke HMsminke som jeg gjorde før ... hehe) 1
Glynis Skrevet 7. februar 2013 #12 Skrevet 7. februar 2013 Pudder og blush trenger du nok ikke. Jeg vil absolutt anbefale å kutte ned på sminken. Kan du ikke farge brynene en gang i måneden heller? Det finnes jo hjemmefarge også. Vipper kan du også farge. De fleste kommer utrolig langt med kun concealer og maskara. 2
Glynis Skrevet 7. februar 2013 #13 Skrevet 7. februar 2013 Dere bare tror dere ser syke / slitne / annerledes ut uten sminke. Etter bare noen få dager er dere vant til det, og alle andre også. Tør å gå uten sminke! Det er kjempeherlig. De fleste som sier dette er velsignet med mørke øyevipper og jevn hudfarge. Men jeg mener allikevel at de fleste kan kutte en god del. 2
globalagogo Skrevet 7. februar 2013 #14 Skrevet 7. februar 2013 De fleste som sier dette er velsignet med mørke øyevipper og jevn hudfarge. Men jeg mener allikevel at de fleste kan kutte en god del. Hmm, jeg har ganske så urein hud selv, men bruker ikke foundation/annet å dekke med. Syns jeg ser bedre ut med, selvfølgelig, men akkurat som TS så ble jeg kjempelei, og da bare slutta jeg. Sparte penger også (!) Godt å bare være seg selv noen dager. Har ganske mørke øyevipper da.. Men dere som har lyse øyevipper har kanskje lyse hår på beina osv også? Beklager avsporingen, prøver bare å vise at det ikke bare trenger å være negativt:) Hilsen apen med velsignede mørke vipper...
Gjest Tigress Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Ljose augebryn ser då naturleg ut på dei som har det, så det burde ein kunne spare seg, det same gjeld pudder (bruk blotting paper i staden, dersom du blir blank i panna). Rouge kan ein bli litt hekta på om ein brukar dekkjande foundation, eg synest i alle fall eg blir veldig konturlaus med foundation. Men om ein brukar ein farga dagkrem eller bb-krem, eller ein mindre dekkjande foundation, så får ein jo berre jamnare hudfarge utan å bli konturlaus. Vips! har ein spart masse tid. Sjølv brukar eg berre maskara og bb-krem, og har ein rutine på tre minutt..
Anciol Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Jeg bruker aldri sminke: fordi jeg er utsyrt med farger fra naturen! og jeg så ut som en blåsefisk i fjeset forrige gang jeg tok på meg hvitt pudder og sminke (goth fest) Endret 8. februar 2013 av Anciol 1
Fantomina Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Bruker du tjue minutter på dét? Jeg bruker maks ti minutter på hverdagsstellet, og det består av foundation, concealer, eyeliner, øyenskygge, bryn, rouge, pudder, mascara, lipliner, leppestift og ordning av håret. Når man dusjer på treningssenteret og må slåss om plassen framfor speilet blir man veldig fort veldig effektiv
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2013 #18 Skrevet 8. februar 2013 Jeg synes du skal kutte ned værtfall 10 minutter til hverdags. Kjør på med basisting: Foundation, rouge, øyeskygge, eyeliner og mascara. Ingen dør om du kommer på jobb litt mindre stelt enn vanlig. Jeg går ofte ut uten noe msinke på, og jeg ser virkelig helt jævlig ut uten sminke for tiden, for jeg har fått et utbrudd av voksen-acne som har tatt måneder å fikse. Jeg har rett og slett bestemt meg for at jeg gir faen i hvordan folk ser på meg til hverdags, og så pyner jeg meg heller litt ekstra de dagene jeg ikke føler meg spesielt høy i hatten - eller hvis jeg skal på fest.
FantasDick Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Drit i å sminke deg på morgenen, eller bruk mindre sminke og tid på å legge sminken. Jeg bruker 15-20 minutter på å dusje, kle på meg, sminke meg og ordne håret om morgenen. Bruker foundation, finishing dust, blush, brynpudder, maskara og noen ganger øyenskygger/eyeliner i tillegg. Jeg går ikke på jobb helt sminkeløs, men kan godt gå med bare maskara og litt brynpudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå