Gå til innhold

Brystforstørrelse (har så lyst til å vise at jeg er glad i kjæresten min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min fyller 35 om noen måneder måneder og jeg har virkelig lyst til å glede ham ved å gi ham en litt annerledes gave; jeg har tenkt å forstørre brystene mine. Jeg har trent ganske mye i det siste (samt spist mye mindre), så kroppen min har endret seg ganske så dramatisk. Puppene og formene mine har forsvunnet helt og jeg har endelig fått six-packen jeg alltid har drømt om. Typen min er stolt av meg, men problemet er at han også elsker store pupper. Kunne silikonpupper vært tingen? Hadde dere gutter vært smigret og takknemlige hvis dama deres hadde gitt dere en slik gave?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Nei, veit du kva? Er det mogeleg?

Det er din kropp, ikkje kjærasten din sin.

Bruk heller pengane på sjølvrespekt-kurs og kanskje litt IQ-trening?

Skjerp deg!

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

En veldig dårlig idé. Håper du tuller!

Skrevet

Da ville jeg heller gått for et par sokker...

Skrevet

Kjæresten min fyller 35 om noen måneder måneder og jeg har virkelig lyst til å glede ham ved å gi ham en litt annerledes gave; jeg har tenkt å forstørre brystene mine. Jeg har trent ganske mye i det siste (samt spist mye mindre), så kroppen min har endret seg ganske så dramatisk. Puppene og formene mine har forsvunnet helt og jeg har endelig fått six-packen jeg alltid har drømt om. Typen min er stolt av meg, men problemet er at han også elsker store pupper. Kunne silikonpupper vært tingen? Hadde dere gutter vært smigret og takknemlige hvis dama deres hadde gitt dere en slik gave?

Kjære deg,

gå inn i deg selv! Dette handler ikke om større bryster, men din selvfølelse. Jobb med den!

Ingenting er mer usexy enn å gjøre det... Så trist!

Skrevet

Jeg kjenner flere jenter/kvinner som har forstørret puppene sine. Alle har vært i forhold. Alle har fått beskjed av mennene sine at det er unødvendig slik de ser det. At de var fornøyd med damene sine slik de er.

Om han hadde likt grønn punkesveis, hadde du løpt til frisøren da? Hva om han liker thaidamer eller mørkhudete kvinner??

• Liker 1
Skrevet

Hvis kjæresten din blir glad for det og du selv har lyst(for din egen del og ikke hans) så gjør det :)

Men dette må du vite:

1. Det blir en enorm jobb for han å hjelpe deg de første ukene, med tanke på at du ikke kan bære en melkekartong. Det å løfte en penn gjør så vondt at satan selv må stå bak.

2. Det tar ca 3mnd før han kan få glede av de.

3. Det tærer veldig på deg som person å ikke strekke til ved noe som helst. Glem sex, støvsuging eller å sove i visse stillinger.

Folk tror det er overkommelig. Vell du dør ikke av det, men det er et smerte helvete uten sidestykke. Operert nesa, men det var peanuts i forhold til Puppa. Herrefred. Typen er per dags dato glad, men han var nærme å fly på veggen av at alt ble hans arbeid. Følte seg som en slave for pupper, rett og slett.

• Liker 6
Skrevet

En endring på kroppen via operasjon skal du ikke gjøre av andre grunner enn fordi du vil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er så dårlig ide som de andre her. Annerledes, risikabelt og dyrt er det. Men hvis du vil ha nye pupper for din egen del også, ikke KUN for hans del, synes jeg det er verdt å undersøke litt rundt det ihvertfall :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, nei , nei!

Falske bryster er så turnoff! Myyye heller mindre vakre bryster, små ungpikebryster som min kjæreste på over 40 har. Hun har helt fantastiske bryster, helt naturlig vakre, passe, nette, små yppige.

Don't!!!

Gjest LineaAlba
Skrevet

Plastikkirurgi som gave til noen andre? Det burde i det minste være en gave til seg selv, ikke til han. Vet du hva en operasjon innebærer? Jeg ville hvertfall aldri undergått narkose, intubering og postoperative smerter hvis jeg kunne unngå det. Søk litt på youtube!

• Liker 4
Skrevet

Det må være noen som troller, for ingen er vel så dumme at de legger seg under kniven for å glede noen andre? Virkelig?

Om du vil gjøre det for DEG, kjør på. Men synes du burde tenke deg litt bedre om.

• Liker 3
Skrevet

Det er alltid lurt å kjøpe gaver som kan byttes :)

• Liker 10
Skrevet

Kan du ikke vise at du er glad i han på mindre drastisk emåter? Med mindre det er fordi du oppriktig selv ønsker det.

Men i mitt hodet så høres det veldig feil ut å ty til plastisk kirurgi, som en gave til noen andre...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ei vennine som gjorde akkurat det du tenker på å gjøre.

Det endte IKKE bra. Hun tok dem ut til slutt, hun var aldeles ikke fornøyd. Da hun tok dem ut romsterte kirurgen så hardt at hun fikk blødninger i etterkant og holdt på å stryke med.

Og hva skjer den dagen det blir slutt, skal du bare ta dem ut da?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du ha lyst på en gave til deg selv og bruker bursdagen hans som påskudd til det. Hadde du vært dama mi hadde jeg blitt flau og fornærmet.

Anonym poster: 6c7424c839ad49ce91fbae60d9c432c0

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke denne kjæresten din bare kjøpe seg oppblåsbare Barbara, også finner du deg en moden mann som liker deg som du er?

• Liker 1
Skrevet

øøh.. egoist eller? "I burdagsgave til DEG har JEG fått silikonpupper!!" :glare:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...